• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sinister

Vi har fått hem våran Bugaboo Cameleon Black Edition nu. Dock har vi problem med suffletten att få upp den riktigt. Känns som vi har monterat den korrekt, men den vill liksom inte upp sista hacket riktigt. Grymt störande.

• oMANGOo

Finns det olika åkpåsar? Tycker att den jag har fått hem är så tunn. Kan inte tänka mig att den räcker om det blir en kall vinter.

• Sinister

Fröken Småland: Ska testa att byta plats på suffletspännena, tackar!

Stierna21, vi beställde den hos Kidzshop (kidzshop.jetshop.se/) vi beställde redan i slutet av augusti och fick den i början av september redan, snödäcken kom någon vecka senare. Så vi har haft den en månad men satt ihop den riktigt för nån vecka sedan bara... fortfarande två månader kvar tills dottern kommer.

• Minnie7

Tack för alla tips ang. hjulen. Nu har jag pumpat upp bakdäcken till 15 bar och så upptäckte jag att spännena på höger swivelhjul satt ojämnt. Ska kolla imorgon om det blivit bättre- borde ju helt klart ha blivit det. Så tack igen!!

Nu en annan undran. När jag gick igenom vagnen nu så upptäckte jag ett plastfäste framför varukorgen mot swirvelhjulen. Vad ska sitta där?? Hittar ingen förklaring i instruktionsboken.