• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-10-23 19:17:58 följande:
    Prova i första hand att spraya rikligt med siliconspray där ni kommer åt i närheten av knapparna. Gärna upp i "benen" som man sätter på chassit. Annars finns de att köpa som reservdel, inte snordyrt och jag tror att man kan fixa det själv.

Vet att Surkatt skruvade isär och sprayade massor av silikonspray där inne. Jag hade inte ens en aning om att man kunde göra det
  • standby
    Fröken Småland skrev 2011-10-23 22:08:20 följande:
    Vad kul den var! Fast det står att Cameleon är tung, undrar vad de jämför med?

Jag tänkte samma sak, är den lättaste vagn jag lyft iaf.
    AnPa skrev 2011-10-23 22:08:04 följande:
    Hemskt topset måste jag säga!
    Ja mer kul än vackert!
  • Sweetheartno1

3.e felet hittat ! Trodde inte man kunde öppna på båda sidorna så att locket hängde ner vid fötterna ! Testade med ett annat lock men det fungerade inte heller. Så nu ska jag reklamera detta också ! Blir så himla ledsen ! En vagn för 11000:- som det dyker upp fler och fler fel hela tiden ! Har ju precis börjat använda lock nu när det blivit kyligt ! Tråkigt ! Skrikandes

Någon som varit med om detta ?

Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1

Ja ser du att det är en liten glipa precis under dragskon? Det ska ju gå att dra ner den på bås sidorna så att locket bara sitter fast vi fötterna. Och jag trodde inte det gick. Så jag upptäckte att det var trasigt då tjejer på i en grupp berättade att det skulle gå. Men på min går det inte. Det tar stopp precis vid "hålet". Ht inte ens tänkt att det är ett "hål" "utbuktning" där för att dragskon alltid ligger över !
    Åhh jag är så ledsen !! Vill någon följa med mig till barnbutiken och reklamera detta med ?! Haha..

• Joddan

Min första denimklädsel var så! Några "piggar" var av i dragkedjan så det tog stopp. Jag fick nytt lock