• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • janet1988

Hej alla bugaboo älskare!:) Jag är helt kär i min Camelion men jag har en fråga eller två: *Ska liggdelen luta framåt när bebisen ligger i?:-/ För de gör min och de stör mig något fruktansvärt! Vill bara veta så inget är fel! *Sen tycker jag att själva liggdelen "vickar" när jag går på ett gupp eller ner för en kant? Ska de vara så? Hoppas nu kan hjälpa mig? För jag blir inte klokare av att söka på problemet heller:-/ Tacksam för svar!!

• s07

Är det en begagnad du köpt Janet? Menar du att bebisen huvud lutar nedåt i liggdelen? Jag tror inte min vickade. Hmmm. Är det en äkta vagn du köpt?

• janet1988

Ja de är en begagnad, ja de är en äkta.Hon hade köpt den förra året & nu väntar hon syskon så blev en donkey nu ist. Hon hade aldrig använt liggdelen, endast sittdelen då dottern var såpass stor. Bebisen lutar inte emot mig utan suflett delen lutar liksom, visserligen lite men känns fel:-/ Hela liggdelen "vickar" liksom, svårt att förklara:-/ Får lite panik & undrar nu vad jag ska göra?!

• s07

Hm. Nu vet jag att ramen kan vicka lite lätt men osäker på lutet. Någon annan här inne som kan hjälpa till?

• Fröken Småland

Ramen skall vara ruckbar, det är en del av fjädringen. Har hört fler som har lutande liggdelar, försök att justera med kardborrarna så att tyget hamnar högre på ramen upptill än nedtill.

• janet1988

Okej, får prova de där med kardborre banden, men kan de vara något fel ? Vill ju inte att hela liggdelen välter eller trillar av! Såg nu en till sak, de där hålet under bandet på handtaget finns på chassit. Men ska de finnas på dom "nyare " chassi'na?

• Sapato

Vill att min cam black edition ska komma hem till mig nu, beställde idag

• Sweetheartno1

Vad är det hålet till ? Bara ett hål eller ?!