• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1

Precis under silver pluttarna ser man att kedjorna buktar ifrån varandra eller vad man ska säga. Fattar inte hur det har kunnat bli. Har aldrig lyckats ha sönder en kedja och jag har ju bas använt locket sedan hösten kom. Ca 1 mån.
    Vad tror du fröken ? Sambon tror inte att det är något vi har kunnat göra. Han tycker det är för "svårt".

• Sweetheartno1

Jo det är typ så det är Joddan. Men även på liggdelen !
    Usch det här är Inge roligt ! Jag som varit så nöjd och nu r det 3:e felet jag upptäcker på snart 4 mån.

• Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-10-24 09:44:51 följande:
    Precis under silver pluttarna ser man att kedjorna buktar ifrån varandra eller vad man ska säga. Fattar inte hur det har kunnat bli. Har aldrig lyckats ha sönder en kedja och jag har ju bas använt locket sedan hösten kom. Ca 1 mån.
    Vad tror du fröken ? Sambon tror inte att det är något vi har kunnat göra. Han tycker det är för "svårt".
    Jag vet verkligen inte, men jag tycker att en dragkedja skall hålla i mer än en månad så det skall absolut reklameras. Om du har provat med två lock så är det ju liggdelsbasen som det är fel på så det är "bara" att byta ut den. Passa på att ta en ny färg vetja om de går med på det Tungan ute
  • Sweetheartno1

Haha men jag måste ju ha kvar min svarta ! :-P
    Har ju massa andra topset !
    Men då blir det en tripp till barnbutiken idag igen då ! Känns så tråkigt när det är en ny vagn.. Och jag som tycker så bra om den ! Gaaah .

• Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-10-24 10:22:25 följande:
    Haha men jag måste ju ha kvar min svarta ! :-P
    Har ju massa andra topset !
    Men då blir det en tripp till barnbutiken idag igen då ! Känns så tråkigt när det är en ny vagn.. Och jag som tycker så bra om den ! Gaaah .
    Men fortsätt tycka bra om den, Bugaboo fixar ju allt som är fel och det är det man betalar för. Alla bilar har fabrikationsfel, även Jaguar och Rolls Royce, det är hur man bemöter reklamationer som spelar roll. Synd att du har haft otur men det är snart glömt och förhoppningsvis kommer den att funka problemfritt i många år till. Utslaget på fem år kanske det ändå känns ok
  • Sweetheartno1

Nu sa sambon att det är dragskon det är fel på. Men det kan det ju inte vara. Då är den på andra locket också trasigt ! Är iallafall på väg in till barnbutiken nu.

• annat82

Sweetheart: kan bara säga som jag sa på fb, enda sättet jag kan se att det felet skulle uppstått är att den skulle lyckats komma ordentligt i kläm ovh det är inte så troligt heller. Lycka till med reklamation, de ska fixa det och sen när du slipper alla fel kommer du älska vagnen ännu mer

• Sweetheartno1

Tjejen kunde lossa den, men det är trögt håller hon med om. Och har också sett att det är något knasigt på kedjan på liggdelen. Men hon tror inte att det går att göra en reklamation. Ska jag åka till andra butiken ? Det är samma tjej som inte trodde det var någon ide att reklamera chassit !

• Joddan

Va e de för nöt!
    Maila bugaboo direkt istället och säg att du varit i butiken men att de är ovilliga att hjälpa dig.
    När jag har reklamerat så har de (kids) alltid PROVAT och väntat på utlåtande från bugaboo istället för att neka direkt.