• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1

Hon skulle göra en reklamation nu. Men trodde inte dom skulle gå med på det ! Dom får ju inte reklamera allt för lätt, för då blir inte bugaboo glada på dom ! Men jag stod på mig. Sa att jag betalat inte 11000:- för en vagn som strular ! Först regnskydd och chassi och nu liggdelen..

Jag bad om deras direkt mailadress till bugaboo, det var då hon sa att hon skulle försöka med en reklamation !

• saandi

Någon som har erfarenhet av elodie details regnskydd på en cam? Hit eller diss?

• Lillstroem
    saandi skrev 2011-10-24 20:34:58 följande:
    Någon som har erfarenhet av elodie details regnskydd på en cam? Hit eller diss?
    Jag har ett sånt, det funkar finfint. Är stort nog att täcka hela liggdelen och kommer i en fin liten väska  som går att fästa på ramen eller chassit med kardborre.
    Skiljer nog inte så mkt i utförande mot t.ex Tulsas som är betydligt billigare men Elodie har ju många fina mönster som livar upp en regnig dag ;)
  • Sapato

Haha, menar skötväska Var så trött när jag skrev då jag hade byggt ihop vagnen precis

• Tibell

Någon här som använder en organizer ?
    Funderat lite på en sån.
    För när vi är iväg är det inte alltid mycket som behöver tas med. Och skötväskan vi har sitter inte alls bra på camen.
    Tänkte kanske om en organizer räcker till plånbok, nycklar, 2-3 blöjor, våtservetter och kanske ett ombyte ? Får inte allt plats finns ju en stor varukorg under :)
    Dottern är ett litet allergitroll så ibland behöver vi ha matlåda med oss, men även den kanske får plats ?

• s07

Nja organisern är bra men jag tyckte den rymmer 2 blöjor ett par papphaklappar, våtservettersked, matburk och kanske en supertunn plånka. Iphone på sidan och en minivattenflaska i sidfickan. Ingen plats för ombyte