• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • JennieLi

Tack för svaren!! Ska åka och kolla lite på nya vagnarna på nk så jag har något att jämföra med :) vad är det lättaste tecknet att se att en vagn är fake?!

• s07

Har aldrig sett en fakevagn själv men jag antar att det är utförandet, inte samma höga finish o färger som inte stämmer. Kolla big babys hemsida om fakevagnar, (googla)! Lycka till

• Plly
    "Fröken Småland skrev 2011-10-26 08:46:21 följande:
    Hur har det gått för dig? Det låter ju lite skumt för Frog och Gecko har likadan hjul och likadana fastsättning.

Oooh, vad duktig du är! Vet du vad; skulle inte du kunna göra en liten sammanställning med bilder och text så kan vi lägga in det i FAQ-bloggen? (som vi för övrigt måste göra något åt, både rensa ut gammalt, uppdatera nytt och byta "ägare" eftersom Shoe inte är aktiv här längre). Någon som känner sig manad?

Absolut! Kan man hjälpa någon med ett trasigt chassi så blir jag glad Ska ge mig på att fota idag...vart ska jag lägga upp bilderna? Kan jag maila dom direkt till dig tro?

• stierna21

Finns det ngn som beställt från Babytrader? Hur fick ni veta när vagnen skulle levereras hem till er, ringde transportföretaget, mailade dom el dök dom bara upp?

• Äntligen dax
    stierna21 skrev 2011-10-28 19:26:01 följande:
    Finns det ngn som beställt från Babytrader? Hur fick ni veta när vagnen skulle levereras hem till er, ringde transportföretaget, mailade dom el dök dom bara upp?
    Jag beställde från babytrader men missade att lämna mitt telefonnummer så en dag ringde det bara på dörren och där stod en snubbe från posten med vagnen. Som tur var jag ledig den dagen. Jag tror att det är posten som levererar sista sträckan och om du har lämnat telefonnummer så gissar jag att de ringer innan och kollar att man är hemma. Annars får man väl hämta den på deras utlämningscentral senare.
  • linaloo

Om det är posten som levererar, så brukar de inte ringa före. Om man inte är hemma så lämnar de ett meddelande att de försökt leverera (eller så står det så om man söker på kollinumret). De brukar göra ett till försök, är man då inte hemma så får man åka och hämta den själv istället. Så var det varje fall när jag beställde en symaskin från England och Posten skulle leverera. 

Freja 7 april 2011 ♥
  • mjuik
    stierna21 skrev 2011-10-28 19:26:01 följande:
    Jag fick hämta min på posten. Hade lämnat nummer men ingen ringde och ingen var här och försökte lämna den.
  • FrökenFräken11

Har precis satt ihop min vagn. Ni har säkert fått den här frågan förr men ska det gå att rucka handtaget lite fram och tillbaka? Alltså inte där man ställer in höjden utan där man vänder handtaget. Hoppas ni förstår vad jag menar.