• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    FrökenFräken11 skrev 2011-10-29 13:10:13 följande:
    Har precis satt ihop min vagn. Ni har säkert fått den här frågan förr men ska det gå att rucka handtaget lite fram och tillbaka? Alltså inte där man ställer in höjden utan där man vänder handtaget. Hoppas ni förstår vad jag menar.
    Det ska gå att rucka uppåt och neråt iallafall, om det är det du menar. Likaså är ramen lite ruckbar på samma sätt.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • enlitenbitkaka

Får hem vår bugga månadsskiftet november/december och bebben kommer i slutet av mars. Tips på vilka tillbehör man MÅSTE ha? Vill ha allt sånt fixat direkt

Och funkar åkpåsarna från 7 A.M. i buggan?

Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • Sweetheartno1

Jag har precis köpt en 7am le sac igloo i M. Passar PERFEKT i liggdelen !

• s07

Jag älskar le sac igloo! Haft s i liggdelen sen m i sittdelen o andra vagnar o vill nu ha evolution! Köpte på blocket o har fått pengarna tillbaka vid försäljning faktiskt!!

• s07

Tillbehör..? Jag tyckte mugghållaren var händig...annars inget

• Sweetheartno1

Vilda kommer nog flytta till sittdel snart då hon inte vill ligga. Så jag tänkte vara smart och inte köpa en mini som hon växer ur på 1 vecka ! Haha.. Min stora lilla tjej !