• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Plly
    Noiis skrev 2011-10-30 15:35:35 följande:
    man får länka så länge det inte är av denna typ: "jag säljer en vagn kolla och köp den"
    men om den inte är din annons så går det kanon bra!!!  
    Den är absolut inte min!
    Här kommer länken dock (som jag TROR är den som Sweetheartno1 menar...snälla rätta mig om jag har fel!)
    http://www.blocket.se/stockholm/Knappt_anvand_Bugaboo_Cameleon_36940809.htm?ca=11&w=1

Tycker den beige färgen är lite konstig, och är inte sufletten lite smal och hög? *spekulerar*
  • Noiis
    Sapato skrev 2011-10-30 15:35:50 följande:
    Hur ser du att den är falsk??
    en äkta bugaboo vagn kommer för det första inte med plast på hjulen, inte heller är ramen skyddad med papp som den på bilden.

den konstiga färgen kan iof bero på dålig bild kvalitet men tror snarare att det är dålig kvalitet på topsetet.
    sen de faktum att svart bas inte säljs med silver chassi........ visst kan ju vara felsägning och dom menar grå.. men i detta fall så betvivlar jag att de e så.

• Plly
    Noiis skrev 2011-10-30 15:48:44 följande:
    en äkta bugaboo vagn kommer för det första inte med plast på hjulen, inte heller är ramen skyddad med papp som den på bilden.

den konstiga färgen kan iof bero på dålig bild kvalitet men tror snarare att det är dålig kvalitet på topsetet.
    sen de faktum att svart bas inte säljs med silver chassi........ visst kan ju vara felsägning och dom menar grå.. men i detta fall så betvivlar jag att de e så.

Tack för förklaringen!  Tur man inte är ute efter en ny vagn, men stackars den som köper en fejk till ett högt pris
  • Joddan

Har nån anmält annonsen? Det ska man höra när det är fake. Jag kommer inte in på blocket just nu...

• Sweetheartno1

Haha Noiis har ju svarat så bra åt mig !
    Tror att denna har varit ute förut ?!  Jag har anmält den !

Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Plly
    Sweetheartno1 skrev 2011-10-30 16:08:39 följande:
    Haha Noiis har ju svarat så bra åt mig !
    Tror att denna har varit ute förut ?!  Jag har anmält den !
    Bra gjort!
  • HopeSoon
    Rödtott skrev 2011-10-30 15:03:08 följande:
    Hos oss dök de bara upp när båda var på jobbet.. Fick sedan ingen avi utskickad utan fick luska reda på att vagnen anlänt själv. Var tvungen att hämta den på företagscenter långt utanför stan (utan bil!). Osmidigare leverans har jag aldrig varit med om. Men priset gör ju att det ändå var värt det
    Nej det lät inte smidigt alls. Man tycker ju att de borde kunna luska fram numret när de har namn och adress, om man inte har dolt nummer såklart. För de borde ju ligga till deras fördel att inte åka runt med en massa paket till folk som inte är hemma :)