• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Pepparkaksdeg
    sisterinlaw skrev 2010-05-04 13:49:23 följande:
    Ja, jag hoppas också på det, tack . Valde ju mellan dem redan innan men tänkte att svart kanske blir så solblekt med tanke på hur mkt strålar det drar åt sig menmen, det blir säkert bra .
    Och jag tänkte att det kanske blir för varmt med svart till sommaren{#lang_emotions_undecided}
    Men det blir svart här också,för jag klarar inte heller av nyansskillnader!
    Så himla bara att du upplös om detta!
    Annars hade jag också stått här och morrat om några dagar när vagnen dimper ned +ett parasoll som inte matchar helt perfekt!
  • joasia
    straw2008: haha.. har en bunt olika farger saklart - det har ju varit sa fint att kunna byta efter humor.  Hmmm... undrar om jag ska satta ut en annons... lite lockad
  • Kajsan
    Pepparkaksdeg skrev 2010-05-04 16:34:51 följande:
    Och jag tänkte att det kanske blir för varmt med svart till sommaren Men det blir svart här också,för jag klarar inte heller av nyansskillnader! Så himla bara att du upplös om detta! Annars hade jag också stått här och morrat om några dagar när vagnen dimper ned +ett parasoll som inte matchar helt perfekt!
    Svart är ju snyggast till, går bra ihop med varukorgen!
    Jo just det!
  • Pepparkaksdeg
    Kajsan skrev 2010-05-04 16:40:55 följande:
    Svart är ju snyggast till, går bra ihop med varukorgen!
    Ja,det är det nog!
    Det är bara jag som är smått allergisk mot svarta saker på sommaren
    Inte på mig själv,men när det gäller barnen går jag alltid och nojar över värmeslag{#lang_emotions_cool}
  • sisterinlaw
    Pepparkaksdeg skrev 2010-05-04 16:51:41 följande:
    Ja,det är det nog! Det är bara jag som är smått allergisk mot svarta saker på sommaren Inte på mig själv,men när det gäller barnen går jag alltid och nojar över värmeslag
    Jag hade också en tanke om att det skulle bli för varmt faktiskt!

Nu ligger bilder uppe i bildtråden, syns inte riktigt lika tydligt som i verkligheten men förhoppningsvis tillräckligt tydligt för att man ska se hur de skiljer sig åt.
  • emiliasmamma
    Sjukhus Mamman skrev 2010-05-04 16:17:50 följande:
    Japp kolla på bugaboo.com på deras demo video. där visar dom hur man gör. På min vagn går det dock inte att få¨fast sittdelen när man har chassit i de läget. testade igår när vi var i skogen.
    ja jag försökte hitta det där, men lyckades inte. Jag får heller inte fast sittdelen på chassit. det måste ju kunna gå... kan ju inte vara olika på samma vagn... hmmm märkligt. ska gå in o kolla igen.
  • DeniZeus

Någon av er som har erfarenhet av och har beställt från kidzshop? Är det bara dom som har leverans i princip direkt?

• Kajsan
    Moltan skrev 2010-05-04 20:29:18 följande:
    Någon av er som har erfarenhet av och har beställt från kidzshop? Är det bara dom som har leverans i princip direkt?
    Jag har bara bra erfarenheter därifrån, och de skickar nog lika snabbt som alla andra svenska butiker.
    Jo just det!
  • Noiis
    Moltan skrev 2010-05-04 20:29:18 följande:
    jag har likasom kajsan bara bra erfarenheter därifrån!
    När jag skulle köpa cam var dom dem enda som hade inne! iaf i dom färgerna jag ville ha. och jag behövde vagnen snabbt!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21