• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • sisterinlaw

JuniMamma28- Ja, det är stor skillnad. Jag har reklamerat och ska få ett svart istället. Bra hanterat av kidzshop till slut. De ska sända mig ett svart och så ska jag returnera OFW-parasollet med retursedel som de skickar då.

• sisterinlaw
    Pepparkaksdeg skrev 2010-05-05 19:00:46 följande:
    Japp! Skaffade ett svart av den anledningen Blir antagligen snyggast ändå,eftersom varukorgen är svart
    Det tror faktiskt jag med. Hade tänkt att det skulle se lite mörkt ut men när man ser vagnen live så inser man att det kommer att smälta ihop bra med chassit och detaljerna .
  • LillaG
    FridaLee skrev 2010-05-05 13:15:12 följande:
    Jag skulle köpt den vanliga så man kan ha den året om, tycker inte vi använt våran sommarsuffla så mycket som jag trodde. Men vissa använder säkert sina mer men vi har mest använt den utomlands och periodvis på sommaren.
    Blir det mycket svalare i vagnen med sommarsuflett? Rent solskyddsmässigt borde väl en vanlig canvassufflett skydda mer mot UV-ljus än sommarsuffletten eller? Den har ju inte jättebra solskydd.
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • skrutthumlan2

jag har en sommasuflett som i och för sig inköptes 2008 (så jag vet inte om de ändrat ngt) men min son brände faktiskt nacken i den när han var liten plutt. sen läste jag här att den bara skyddar ungefär som en t-shirt. Så jag använder bara sommarsufletten när jag har haft sittdelen på och killen har suttit med solhatt i den....eller om jag vet att jag ska vara helt i skuggan (tex om man står på en balkong helt i skuggan men ändå villl att det ska fläkta lite extra)

Inget liv är för kort för att vara betydelsefullt
  • skrutthumlan2

va fin alla white vagnen är förresten!

Inget liv är för kort för att vara betydelsefullt
  • Hannah74

Hur var det nu- Lättaste sättet att få rent bygeln/bumpern?

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21