• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • FridaLee

LillaG:
    Vi har använt den de dagar det är varmt men fläktar ute både hemma och utomlands. Vi har haft med oss 2 sufletter när vi rest jag är inget fan av sommarsuflett utan det är ju som sagt vanliga vi använder mest. Ang om det blir svalare så ja när det fläktar annars tycker jag det blir varme med den och så blir det lite jobbitg när solen lyser in. Och vanliga skyddar mer mot solen

• jean1

Är det någon som vet om man kan beställa klädslar till buggan löst, alltså inte ett helt top eller bas-set?

Är ute efter endast topklädsel till sittdelen...

• stjernan

Jag har läst i eran FAQ nu, men kan inte hitta svar på denna fråga:

Passar FROG sittdel på ett Cameleon chassi?

Min första tanke är att det borde göra det, fästena är väl desamma oavsett modell på bas och chassi? Eller har jag fel?

Tacksam för snabbt svar... (håller på att sälja ett chassi till en som har Frog sittdelsbas..)

Älskade HUGO 2007-07-13
  • LillaG
    jean1 skrev 2010-05-06 21:28:40 följande:
    Är det någon som vet om man kan beställa klädslar till buggan löst, alltså inte ett helt top eller bas-set? Är ute efter endast topklädsel till sittdelen...
    Är det någon som vet om man kan beställa klädslar till buggan löst, alltså inte ett helt top eller bas-set? Är ute efter endast topklädsel till sittdelen...
    Kidzshop har det. Finns ibland på Tradera eller kanske på FL Köp&sälj
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Kajsan
    Ja då, det brukar de flesta som säljer Bugaboo ha. Och om de inte har just den färgen du vill ha inne så går det att beställa.
    Jo just det!
  • jean1

Tack för hjälpen, ska kolla upp ! (Spanar in på Tradera och blocket varje dag men det finns inte den färgen vi vill ha, än)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21