• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • s07

Tack för regellänkningen! Hårda bud från FL tycker jag. Då kommer jag med en (regelrätt? :) fråga- passar camens varukorg på frogen?

• RedTopaz

S07: Den ska passa efter vad jag hört.

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Blondie 80

Vilken fin skötväska! Jag måste nog fundera på om jag verkligen inte behöver en ny skötväska av något slag. Man kan väl inte ha samma till två barn .

Tack förresten ni som tipsade om vagskrokarna. De är ju toppen! Många stjärnor till er!!

• Lindadjo
    Blondie 80 skrev 2011-11-21 20:48:48 följande:
    Vilken fin skötväska! Jag måste nog fundera på om jag verkligen inte behöver en ny skötväska av något slag. Man kan väl inte ha samma till två barn .

Tack förresten ni som tipsade om vagskrokarna. De är ju toppen! Många stjärnor till er!!
    Vilka krokar blev det? Och vad gäller skötväskor, så kan man inte ha för många. Och samma till 2 barn är fullständigt otänkbart Hellst ska man ju ha några stycken att växla mellan. Byta väska så de matchar de olika klädslarna man har på vagnen. För visst har man väl mer än en klädsel också? Drömmer
  • Lindadjo

Blue Topaz, fin väska. Skulle göra sig till nya suffletten med Du hade haft en sån tidigare väl? Tycker de ser så enormt små ut. Är de det?

• RedTopaz

Tinkafu heter mina krokar, finns på babyproffsen

• RedTopaz

Linda: japp, älskade verkligen min förra! Den är mindre än OiOi men det får plats massor!! Just det jag är ute efter.

• Lindadjo
    RedTopaz skrev 2011-11-21 22:51:09 följande:
    Linda: japp, älskade verkligen min förra! Den är mindre än OiOi men det får plats massor!! Just det jag är ute efter.
    Men vad tycker du om Oioi då? Jag suktar som tusan efter en som ligger på T nu nämligen, men har nog aldrig riktigt klämt och kännt på en innan. Är de bra?