• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    RedTopaz skrev 2011-11-21 22:49:02 följande:
    Tinkafu heter mina krokar, finns på babyproffsen
    Jag har några liknande på mitt bee... fast jag beställde mina från USA för hundra år sedan, på den tiden när man skip*hop var så nytt så de fick beställas därifrån
  • annat82

Kan bara hålla med Lindadjo, kan man ha för många skötväskor eller klädslar för den delen Måste ju passa både klädseln och humöret Har ett par petunia och visst de är inte de största men får plats med tillräckligt tycker jag och så är de ju helt underbara. Vilken underbar röd färg det var på den du lånka till bluetopaz

• annat82

Lindadjo: inte den oioi i läder på tradera väl? Den som jag är inte och kikar på hela tiden och bara inte kan bestämma mig om har haft en oioi hobo och en carry all. Carry all hängde väl inget vidare på vagnen, hobo helt ok, men den jag hade fanns inga d-ringar på dock. De har många fack och jag gillar dem iaf. Fick du min åsikt

• Lindadjo
    annat82 skrev 2011-11-21 23:46:59 följande:
    Lindadjo: inte den oioi i läder på tradera väl? Den som jag är inte och kikar på hela tiden och bara inte kan bestämma mig om har haft en oioi hobo och en carry all. Carry all hängde väl inget vidare på vagnen, hobo helt ok, men den jag hade fanns inga d-ringar på dock. De har många fack och jag gillar dem iaf. Fick du min åsikt
    Stay away från den på tradera, den är MIN Drömmer.
  • Lindadjo

Den är såååå snygg så det gör ont i min kropp... varenda cell skriker att jag VILL HAAAAA DEN!!!

Har nog varit inne 20 gånger idag på T och bara tittat på den. Det är jag som leder än, men kommer garanterat bli överbjuden snart... sitter och planerar att ninja, har bara inte bestämt vad mitt högsta bud ska vara....

• annat82

Ungefär som jag då fast jag har låtit bli att buda än så länge, brukar bara ge mig på saker i slutet. Men den är snygg har däremot en väldigt nu väska här hemma också så det talar ju också emot och så känns det värre att buda mot nån inte helt okänd men säg till om du inte tänker buda mer så kanske jag fortfarande är intresserad, vem vet. Allt jag vill ha på T blir bara för dyrt just nu

• Blondie 80

Jag har en oioi carry-all. Den hänger inte optimalt på vagnen, men är i övrigt snygg och bra.

• Lindadjo
    Blondie 80 skrev 2011-11-22 08:23:23 följande:
    Jag har en oioi carry-all. Den hänger inte optimalt på vagnen, men är i övrigt snygg och bra.
    Nu har jag kärat ner mig så mycket i den läderväskan så jag struntar nästan i om det så skulle vara den sämsta skötväskan i världen
    Men det ser iallafall ut som det finns ringar på sidorna, så då hänger den nog bra på mina krokar.