• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sassa82

Nu hittade ja ett inlägg om klädseln till cameleon från usa. Om selen sitter i tilldelen på cameleon i usa så borde den väl passa. har en som är där nu och skulle vilja att han köper med hem, men vill ju veta så att den säkert passar

• RedTopaz

Linda: OiOi är kanon! Dessutom behöver man inte ha vagnkrokar till för man hänger upp den med små lädretsmmar som redan sitter på väskan, såg att den du dregglar efter också har det. Den var ju skitsnygg!! Annat82: jag får den i julklapp av maken, han har en kollega som kan köpa den i USA och ta hem den. Kommer vara sjukt snygg till min röd/ svarta vagn! Blir till att sälja min röda läder oioi sen. Sassa82: att ha ett par extra remmar gör ju inget, vore ju värre om det var tvärtom! Jag hade köpt :).

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • RedTopaz

Skriver från paddan och den vägrar radbyten.. Sorry!

• RedTopaz

Jo, jag fick betala 64kr till tjejen med frogklädseln då ingen annan bjöd på den, satte dock in 100kr och hoppas hon inte ger negativ kritik... Hoppas hon får den såld till nästa auktion.

• RedTopaz

Annat82: var har du köpt dina Petunior?? Verkar inte säljas i Sverige längre?

• annat82

Bluetopaz: har köpt 2 touring totes i fysiska butiker när de sålde ut dem, eftersom de inte längre skulle sälja petunia och en touring tote från usa, sambon har släkt där . Sen har jag en clutch också, köpt på tradera. Näe, har inte hittat någon webbutik i Europa ens som verkar ha och skulle kunna skicka till sverige utan tull. Riktigt tråkigt tycker jag, verkar som det är usa som gäller. Sambon va dock inte så villig att flytta till usa bara för att jag ska kunna köpa billiga vagnar och snygga väskor

• Noiis
    Sassa82 skrev 2011-11-22 13:00:28 följande:
    Nu hittade ja ett inlägg om klädseln till cameleon från usa. Om selen sitter i tilldelen på cameleon i usa så borde den väl passa. har en som är där nu och skulle vilja att han köper med hem, men vill ju veta så att den säkert passar
    Storleksmässigt passar dom absolut!
    Ända som skilljer är att på svenska vagnar sitter midjeremmarna på ramen men på amerikanska sitter dom i sittdelen.
    Du kommer alltså ha dubbla midjeremmar men de spelar ju egentligen ingen roll!

annars är allt annat samma (nja liggdelen saknar så klart facken på sidan för att stoppa ner midjeremen i
  • Blondie 80

Herregud vilken snygg sufflett du sytt Lindadjo! Varför skapar denna tråd behov som man inte visste att man hade .

• Lindadjo
     sBlondie 80 skrev 2011-11-22 19:22:49 följande:
    Herregud vilken snygg sufflett du sytt Lindadjo! Varför skapar denna tråd behov som man inte visste att man hade .
    Ja, det kostar att hänga här Eller internet över huvud taget... och det finns fortfarande massa grejer som vi fortfarande inte vet om, men som vi bara måste ha