• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo

Det där kan ses som en annons, och det är inte tillåtet i tråden, som kan riskeras att stängas av. Mitt tips är att titta på Blocket, och se vad de ligger ute för. Tror tyvärr det går trögt på vagnsmarknaden just nu, kan bero på att julen närmar sig.

• hypenate

Oj förlåt, tänkte inte på det! Förlåt!
    Okej ska göra det. =)

• Lindadjo
    Jennie f YES!!! Give me five!!! Precis så tycker jag det ska vara Ska det vara så ska de ta mig tusan vara! Och vill du höra nånting roligt? Jag köpte faktiskt hem cerise bollfrans för att sätta på min limegröna sufflett när jag skulle sy den... men så blev det för mycket med mönstrad insida osv, så det blev inget av det. Jag blev ju jätteglad nu när jag såg din bild. Det är ju precis tvärt om i färger.
  • Blondie 80

Gah, jag har en liten buggakris. Jag bytte till sittdelen för några veckor sedan och tycker att det är jättesmidigt. Varukorgen är helt fantastisk numera och allt känns jättebra. Problemet är att min lilla kille drabbats av total rullaruntsjuka och rullar och vänder sig mycket även när han ska somna. Han blir vansinnig på att det inte går att rulla i sittdelen när han ska somna . Jag antar att jag borde byta tillbaka till liggdelen (inte sugen alls), men tänk om han fortsätter vara så här. Då måste jag ju byta vagn.

Någon som känner igen sig?

• s07

Seriously- jag känner igen mig. Min son satt inte alls bra i buggan utan hasade, vred sig, gled ur, tuggade på bygeln mm. Det slutade med att jag sålde min Cam och bytte till en stokke Xplory som han sitter som en kung i. MEN jag saknade buggans flexibiget så mycket att jag köpte en beg frog nyligen. Det funkar bättre nu vid 13 mån ålder då han sitter betydligt bättre. Så ett alt är att du köper någon sulky eller beg vagn som du ändå kan använda sen, och sparar bugaboon.

• s07

En vagn som var ett alt var brio happy som har betydligt bättre sittdel än bugaboon och ok beg pris -sen kan man ju sälja den. Jag valde stokke för sonen gillar att sitta högt upp!

• Blondie 80

S07 - tack för att du delar med dig av dina erfarenheter! Vi har en UJ hemma, men den sittdelen är väl inte heller så bra att korva runt i. Jag hoppas att detta är en fas som går över. Han sover bra i buggan, men själva insomnandet strular ibland. Känns inte helt ok att behöva bära runt honom tills han somnar och sedan lägga ner honom.

• s07

Eller så gör du som i Danmark, byter t liggdel o selar honom!