• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mini75

Hur gör man om man vill lägga upp en bild i bildtråden från sin iPhone, för det funkar väl?

• linaloo
    mini75 skrev 2011-11-28 22:02:19 följande:
    Hur gör man om man vill lägga upp en bild i bildtråden från sin iPhone, för det funkar väl?
    Tror inte det går.. jag har inte lyckats varje fall.
    Freja 7 april 2011 ♥
  • RedTopaz

Inte jag heller tyvärr..

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Catoz

Hjalp...alla ni Bugaboo experter!
    Vi var och hamtade var Cameleon i forrgar i butiken och fick den da i ett platt paket som mannen "roade" sig med att satta i hop i gar. Det gick val egentligen ganska bra men jag tycker att hela liggdelen ar liksom los eller vinglig eller vad man ska saga. Mannen menar att ha (sjalvklart ) gjort ratt och att det nog ska vara sa men jag tycker att det verkar konstigt da den liksom vippar fram och tillbaka langs med (inte at sidorna). Ar detta normalt???

Vi ska aka tillbaka till butiken i helgen men vill garna bli lugnad innan dess eftersom det just nu kanns ratt sa dumt...Sa snalla kom med kloka rad!

• Lindadjo

I början reagerade jag också lite på det där vippningarna. Mitt handtag tex rör sig säkert 4 cm när jag vippar den fram och tillbaka. Men nu tänker jag inte på det, nu är det snarare så att jag stör mig lite på att mitt bee är helt stum i handtaget

• imaj

Taz: Själva ramen ska vara "vippbar" dvs går att vippa lite upp och ned när man rör i den. Så ja det låter helt rätt!

• LHUF

Taz: ja det är så, jag var också tveksam men kände på en i butik och det skall vara så. Blir ju lite tyngd i när bebisen ligger där också.