Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

Bellbox skrev 2010-12-08 09:20:09 följande:
    såg en Bugga till salu nu på Blocket med ett sånt bumperbarskydd tyckte jag!!
    -eller någon som härmat det
    Kan vara jag som gjort det då jag vet att en person som jag gjort sånt till har lagt ut sin till försäljning.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    JohannaL skrev 2010-12-14 11:14:16 följande:
    upps =)

www.blocket.se/goteborg/Bugaboo_Cam_31102925....

berätta gärna vad ni tycker om den
    Nu vet ju jag vem säljaren är (och bumperbarskyddet är tillverkat av mig) så jag kan säga att det som finns att anmärka på anges i annonsen, hon är inte en sån som skulle mörka problem. Lite rost brukar man få bort med Autosol (har jag för mig att det heter).
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2010-12-14 13:54:22 följande:
    Autosol vad är det??! Låter intressant!
    En tub med smörja som tar bort rost och gör metallyta/krom fint igen. Retrovagnsfantastens bästa vän.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2010-12-14 16:15:48 följande:
    Ase- vart kan man hitta detta?
    Bensinmacken, Coop, Netto...lite varstans där man kan hitta bilvårdsgrejor.
  • Asereht

Att göra en skärmdump på den annons man förhandlar om är ett bra tips öht. Då får man med allt som står på websidan vid tillfället.

• Asereht

fröken Ida - Camåkpåsen funkar perfekt i Frog. Jag har iofs aldrig haft någon frogpåse så jag vet inte om det är någon direkt skillnad. Det skiljer ju bara 5 cm på froggens och cammens ram så det är ingen jätteskillnad.

• Asereht
    stjernan skrev 2010-12-21 16:43:49 följande:
    Skum vagn... Den ser ju ut som en bugga på alla delar förutom däcken. Är det nån Kina kopia tro? Eller nån som målat fälgarna med silverfärg?

Och mitt i allt detta har jag min cam ute till försäljning... Men det kan kanske vara en fördel bland alla skojare?
    De kan ju ha bytt däck också. Alla köper ju inte originaldelar om något behöver uppdateras. Har sett många konstiga varianter.
  • Asereht

Prus, röd/orange är supersnyggt! Jag gillar även rosa till det på tex åkpåse eller så.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21