Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

Tant Pruselius skrev 2010-12-30 17:21:09 följande:
    Ase- oho!! Det kan jag tänka mig, werry soda pop
    Exakt! *love*

Eftersom jag inte har någon röd bas så kör jag sandbas, med orange, rosa och brunt till sen vår/sommar. Lite retrosoda. Sen passar det ju perfekt till min urbannabag i samma färger.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    mollan nu skrev 2011-01-11 22:38:02 följande:
    idag kom för första gången tanken på att sälja båda buggorna upp. 
    Min föräldraledighet är snart slut så det blir mest sambon som ska ratta barnvagn och han sa att han gärna gör sig av med "lite vagnar"
    Så då ville han att vi bara skulle ha en kronan sulky kvar! 

Men alla mina topset då, och ryggdelarna jag sytt själv...
    Det finns en namne här som gärna åker i fint pyntad bugga, man kan ju aldrig få för mkt tillbehör.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-01-12 09:10:26 följande:
    Haha, ignorera Asereht, hon behöver inte köpa mer. Tror hon är på väg att bli värre än jag Förvånad Flört
    WHAT! Det är ju närmast omöjligt!

Man kan aldrig få för många suffletter är min inställning, är fortfarande sugen på en rosa eller något kul mönstrat eftersom jag aldrig får tillfälle att sy själv numer.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-12 09:15:15 följande:
    precis, pick me pick me! Jag behöver meeeeer grejer! Im a baby in this game
    Har du köpt vagn än?
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 06:07:50 följande:
    Inboxa ?
    Förmodligen. Antar att det är stavningskontrollen som ställer till det.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-19 10:32:09 följande:
    tror den är svart... fast jag kan ha fel. det är den ju i all black så den borde ju vara ocean, men inte sett den utan dem vagnarna jag har sett rulla på gatan har haft svarta påsar....
    Joddan skrev 2011-01-19 10:15:44 följande:
    Jo hon sa det till sist att hon skulle försöka sälja allt separat. Det här är andra gången hon lägger ut den... Men hon var jättetrevlig och ärlig så hon borde inte ha problem att sälja. Tyvärr är ju klädslarna inte så poppis kanske. 
    nä jag fixar ju inte det där nikotingula fodret *ryser* kanske därför jag väljer bort grodan... och sedan vill jag ha höj/sänkbart styre...
    Man gör ett litet typ spjälskydd till liggdelen så syns det inte där och så kör man med camsufflett, problemet löst. Fast handtaget går ju inte åtgärda förstås. *s*
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    MissR skrev 2011-01-19 17:58:01 följande:
    Åhhh idag fick jag hem en suflett jag vunnit på tradera=)

Kan man ha för mycke tillbehör till vagnen????
    Jag har redan, två sufletter, två sittdelar och två liggdelslock och har budat på en liggdel till.....

Och lillebror är inte ens född.....tror mannen snart flyttar ut=)
    Absolut inte, och du har ju inte många.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-20 07:06:30 följande:
    Det må vara billigt för en ny bugga m garantier men faktum är att för mig är 7600kr mkt pengar, det var bara det jag syftade på... Jag är en beg köpare så vad kan man vänta sig ?! jag skulle få sådan fruktansvärd ångest vid första chassirepan eller liknande på en sproilans Ny vagn så det passar mig inte alls - köpte ny bee (till beg pris ) och det var det jobbigaste jag vart med om... Aldrig mer!!! Nu vill jag ju/ska ha CAM med gamlachassit så mina beg priser ligger ju inte så nära 7600.
    *ha ha* Sån är jag med! Vågar ju knappt använda vagnen när den är sprillans! Min man höll på att få spel på mig när vi hade nyköpt vagn sist. När de blev en repa på den höll jag nästan på att börja gråta. Det var ju knappt barnet fick sitta i den!

Nä, jag trivs med bättre begagnat.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21