-
När du ska plocka ihop din egen sittvagn så går du in under nyheter/designa din bugaboo. Där väljer du designa din egen bugaboo sittvagn och på den sidan har du alla delar du behöver och kan välja mellan. De delar där du kan välja färger så klickar du på info för att se vilka färger som finns tillgängliga. Jag tvivlar starkt på att det går att välja andra färger än de som är specificerade.hjärtan81 skrev 2011-02-03 15:31:38 följande:Alltså kan jag inte blocka under cameleon reservdelar en demin Suftet varukorg och sittdel och andra chassi delar och sen har jag en sitt cam på demin? -
Se där, nu fick du/ni ju proffshjälp.

-
Tor den passar men froggens varukorg är mindre.hjärtan81 skrev 2011-02-07 09:33:42 följande:Hej
Tycker inte det framgick på FAQ om frog varukorg passar cameleon är det samma på båda? -
Bugaboo åkpåsarna är ju formsydda/skålade så man får vika upp övre ryggdelen om man har dem i liggdelen. Rulal man eller viker dubbelt så får man som en mjukt gosigt huvudstöd uppe vid huvudänden och så ligger åkpåsen i liggdelen med rumpdelen vid övre kanten och ned mot fotänden. Vi hade så när temperaturen gick ned under -5 grader och det funkade utmärkt. När det var kallare hade vi en lammskinnsåkpåse av äldre modell som passade perfekt.Sweetheartno1 skrev 2011-02-08 11:53:53 följande:Jag tänkte höra med er alla om någon kan lägga ut bilder i bildtråden på en cam med nya och gamla åkpåsen ?! Har beslutångest angående vilken jag ska köpa och vilken färg. Har en all black. Kan man ha åkpåsen i liggdelen ? Eller är det bäst med täcke och kudde ?
Tacksam för alla bilder !
Åkpåse eller täcke är en smaksak. -
Jag har aldrig fällt min frog. Vi lyfter in den i bagaget som den är, men så har vi ju en jättelik bil också. *s* Men så är vi ju 7 pers och en medelstor hund också.
När min första grabb föddes så hade vi en Tetuonia Primus den fällde vi med liggdelen på och stuvade in ovanpå vår stora hundbur i bak, vi hade två stora hundar då. Det gick precis.
När andra grabben kom så hade vi en dubbel uj, den gick in precis i bagaget på vår Toyota Corolla sedan. Eftersom uj:n blev platt fick man packa ovanpå den sen. Vad olika det kan vara.
-
Så här ser det ut när man fäller Bee, Bee+ kan väl inte vara så mkt annorlunda.Miniigirl skrev 2011-02-09 16:22:40 följande:har du en bee eller bee+?
Har du lust att ta en bild så man får se hur den ser ut ihopfälld? Det vore väldigt snällt
www.lesculottescourtes.com/blog/images/bugaboo/bugaboo-bee-02.jpg -
Det är just det, vanliga minibussar har sittplatser för upp till 7 men då har man noll bagageutrymme. Vi hade minibuss när vi var fyra pers och två stora hundar. Det funkade då men nu behöver vi både sittplatser och packutrymme om vi ska kunna ut och resa lite vilket vi gör då och då med bil. Nu kör vi Chevrolet Suburban, gammal och ful men går som en klocka. Vi funderar på att byta upp oss dock. Modellen är stor och rymlig även med två baksäten. Då får vi plats med både hund, vagn och packning till 7 pers utan problem.
-
Prus - Inte så farligt ändå, den drar inte så mkt mer än vår gamla Volvo. Nu använder vi bara stor bil då vi åker alla. Maken har firmabil till och från jobb och ska det uträttas ärenden så körs Volvon.
-
Autosol! Finns på macken eller i välsorterade större butiker med lite biltillbehör. 556 torkar ut plast så det kan inte rekomenderas.Rosa Bubbelgum skrev 2011-02-14 09:03:24 följande:Fröken Småland: Jag gjorde som du sa och drog teleskopshandtaget ändan upp och gissa den satt fast i det lägsta läget så när jag drog upp den så rättade hela vagnen till sig. TACK så jättemycket en sten har lättat från mitt hjärta :-. Det visade sig att själva handtaget (tyget) hade glidit ner på ena sidan och tog emot. Gud vad bra ni är här på denna sidan.
En liten annan fråga är om man har råkat ha swirvelhjulen liggande så att de har blivit lite rostiga (själva skruvhuvudena) finns det något man kan rengöra dem med? Jag funderar på att köpa nya ändå. -
Min man skiter heligt i vad det är för färg på vagnar och tillbehör så länge de fyller sin funktion. *gillar*