Bugaboo-tråd nr 21
www.crochetra.se/2010/05/bumperskydd-till-bug...
Har förresten precis blivit med Bee
Är man virkkunnig så är det inte alls speciellt svårt att göra själv.
Nu har jag blivit smittad, jag vill också ha en bee! Varför är det ingen som säljer en äldre bee till ett bra pris för nu då jag böjrat kika efter en? *surar*
Ja, jag lade ut lite grejs till försäljning och fick napp direkt så nu är jag ute efter en bee. Jag är mest intresserad av gamla modellen då den verkar mest prisvärd. De nyare ligger så högt i pris på blocket att man lika gärna kan köpa nytt. Får jag inget napp så får jag fortsätta sälja av och köpa en ny bee. Men beggat känns mer lagom så jag hoppas hitta en ganska snart.
Är det svårt att få tag på en bee (inte bee+) på andrahandsmarknaden tro? De få jag hittat har jag mailat på men jag har inte fått svar från någon av dem.
Är sugen på en ny sittdelsbas och sitter och kikar på Kidzshop men blir så fundersam på hur färgerna är
Tänkte att ni kanske vet!
Är sugen på en grå eller en klarblå, men den grå som visas ser så mörk ut (den heter ju iofs mörkgrå, men finns det alltså två olika grå?), och den blå vet jag inte om det är just den blå jag tänker på (den benämns som den gamla blå)... Verkar som att dom inte har nån av dom färgerna jag vill ha va? Vet ni isf nåt annat ställe som säljer sittdelsbasen bara?
kidzshop.jetshop.se/sittdelskladsel-bas-till-...