Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

pucken skrev 2011-01-26 22:51:02 följande:
    Jag är här inne och smyger ibland, kikar lite på era bilder och så där. Kan inte motstå att tipsa om att mönster på ett bumperskydd finns på min blogg, jag såg att någon tyckte att bumpern såg tom ut. Det är jättelätt att göra själv. Asereth och jag är lite bundis, så hon blir nog inte sur för att jag länkar till mönstret Och blir hon det får jag väl skicka några garnnystan som ursäkt
    www.crochetra.se/2010/05/bumperskydd-till-bug... 

Har förresten precis blivit med Bee Satans vinter som inte vill försvinna, jag vill provköra den utomhus! Har kört katten i den här inne, men ungarnas leksaker är i vägen överallt. 
    Jag tar absolut inte illa upp, det var ju du som inspirerade mig från början. Vi gör visserligen inte likadant men har samma vision.

Är man virkkunnig så är det inte alls speciellt svårt att göra själv.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Nu har jag blivit smittad, jag vill också ha en bee! Varför är det ingen som säljer en äldre bee till ett bra pris för nu då jag böjrat kika efter en? *surar*

• Asereht

Ja, jag lade ut lite grejs till försäljning och fick napp direkt så nu är jag ute efter en bee. Jag är mest intresserad av gamla modellen då den verkar mest prisvärd. De nyare ligger så högt i pris på blocket att man lika gärna kan köpa nytt. Får jag inget napp så får jag fortsätta sälja av och köpa en ny bee. Men beggat känns mer lagom så jag hoppas hitta en ganska snart.

• Asereht

Är det svårt att få tag på en bee (inte bee+) på andrahandsmarknaden tro? De få jag hittat har jag mailat på men jag har inte fått svar från någon av dem.

• Asereht
    Isbit skrev 2011-01-30 17:37:07 följande:
    nä jag orkar inte leta igenom hundra sidor.
    Kan jag inte bara få ett ja eller nej
    Det är en sida med info om de olika modellerna.
  • Asereht
    Emmelinan skrev 2011-01-31 18:34:33 följande:
    Vilken farg har ni pa er vagn?

Vilken ar favoritfargen?

Har hemma star det en knallorange vagn och vantar pa lillans ankomst/nedkomst/utkomst...
    Just nu knallblå. Favoriten är denim.
  • Asereht
    finbusen skrev 2011-01-31 18:47:18 följande:
    Tänkte höra med er proffs, är cam's stolsram samma mått som frog?
    Frogs ram är 5 cm kortare, bredden är samma.
  • Asereht
    Armani skrev 2011-02-01 12:14:57 följande:

Är sugen på en ny sittdelsbas och sitter och kikar på Kidzshop men blir så fundersam på hur färgerna är Obestämd Tänkte att ni kanske vet!
    Är sugen på en grå eller en klarblå, men den grå som visas ser så mörk ut (den heter ju iofs mörkgrå, men finns det alltså två olika grå?), och den blå vet jag inte om det är just den blå jag tänker på (den benämns som den gamla blå)... Verkar som att dom inte har nån av dom färgerna jag vill ha va? Vet ni isf nåt annat ställe som säljer sittdelsbasen bara?

kidzshop.jetshop.se/sittdelskladsel-bas-till-...

Kolla in i Fröen Smålands galleri, jag tror hon har fotat alla färger som finns/fanns. Då får man en lite bättre uppfattning om färgerna irl iaf.

www.familjeliv.se/hem/froken_smaland/galleri.php
  • Asereht
    Bellbox skrev 2011-02-03 15:18:03 följande:
    vilken sida var det som bara sålde som sittvagn? *nyfiken*
    Kidzshop har så att man kan bygga ihop sin egen bugga, bara som sittvagn då. Vill man ha liggdel med så får man välja ett färdigt paket.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21