Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

stinamaria skrev 2010-03-11 13:50:35 följande:
    Nu har jag köpt den:) Den ser väldigt fin ut tycker jag. Den är från 07 men inte alls sliten eller så. Kollade bromsarna och handtaget på plats samt letade efter rost. Har gått igenom den ännu lite mer här hemma nu och det ser bara bra ut. Behöver bara tvättas av lite nu efter att jag gått hem med den:P Bebisen kommer ju inte förrän i augusti så vi får se om jag blir nöjd då hehe. Men körde den hem och den kändes väldigt bra på den promenaden iaf.
    Vad kul! Man ska vara ute i god tid, då hinner man som jag köpa till en massa nödvändiga (onödiga?) tillbehör och grejor. Bra att sprida utgifterna ju!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Vad ska man ha för färg på sufflett + liggdelslock till klarblå liggdel och senare bas?

Färger jag funderar på är svart, brun eller röd. Svart kanske blir tråkigt, funkar brunt öht och är rött aldeles för "galet"?

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-03-17 18:47:11 följande:
    Jag älskar gamla klarblå basen men tycker att den är väldigt svårmatchad. Den enda topp som jag tycker är riktigt bra till den är Colorblocks men den är jag å andra sidan rätt trött på. De tre färgerna som du nämner är de enda jag skulle kunna tänka mig förutom Colorblocks. Och denim förstås.
    Colorblocks har jag inte och lär inte ha heller.

Brunt är snyggt, svart är "snällt" och denim har jag ju komplett så den lär jag inte kombinera. *s*

Jag är inte mkt för rosa, rött är mer min grej om man ska vara lite "wild".
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-04-17 08:29:25 följande:
    Jag är nog ute och cyklar igen men Frogen som såldes ny nyss var inte den grå med åkpåse och svart foder???
    Nej, visst var den grå med marint foder. Har bestämt för mig det. Udnrar just om jag sparade några bilder. Måste kika.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-17 09:21:38 följande:
    Det stämmer som Asereht säger att den var ljusgrå med marin foder. Åkpåsen som hörde till var marin med ljusgrå foder. Den jag länkade till har jag aldrig sett tidigare men det betyder ju inte att den inte har funnits
    Det är ju samma grå färg som på vagnen med samma färg. Mysko men det verkar ju onekligen som om den fanns/finns.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-17 09:21:38 följande:
    Det stämmer som Asereht säger att den var ljusgrå med marin foder. Åkpåsen som hörde till var marin med ljusgrå foder. Den jag länkade till har jag aldrig sett tidigare men det betyder ju inte att den inte har funnits
    Den fanns ju i webbutik också: www.buy.com/prod/bugaboo-frog-footmuff-in-grey/q/loc/20269/203997667.html
  • Asereht
    Onyxia skrev 2010-04-17 15:44:46 följande:
    Någon som har något super expert tips på hur man lätt får bort hårstrå osv som satt sig i dem små hjulen på en Cam?
    Jag tog bort med sprättaren från symaskinen. Funkade bra, fick bort allt.
  • Asereht
    passau skrev 2010-04-23 09:15:19 följande:
    jag väntar med bee ett tag till så kommer dom vara snuskigt billiga sen när dom nya bee kommer på blocket och T...
    Precis min tanke, behöver ingen men gillar att testa. Tyvärr är det inte det minsta ekonomiskt och när sjutton skulle jag använda en sån ef. Väntar spänt på billiga.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21