Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Bugaboo-tråd nr 21

Jag har bilder i bildtråden på min Frog med cambas. Jag tycker det funkar hur bra som helst.

Man kan köpa klädseldelar till Frog på Bonti, Kidzshop har också haft men jag vet inte om de har längre.

Min erfarenhet är att froggarna brukar ligga på ett medelpris på ca 3000 kr.

• Asereht

Det finns många färger på cambaser, min är klarblå men just den färgen har utgått. Men som sagt det finns många fina färger.

• Asereht

Som det nämndes ovan så är det bara Sufflettfästena som måste bytas ut för att ha camsuffletterna på Frog. Bågarna är samma.

Klädslar dvs baser, varukorgar, topset osv brukar man kunna hitta på blocket och tradera.

• Asereht

Frog är fem cm kortare i ramen längdmässigt annars är det samma mått, handtaget är i medelhöjd tycker jag. Varken för högt eller lågt för mig som är 170 cm lång.

Man kan ha cameleons hjul på Frog.

• Asereht

Vi bor också på landet utanför samma stad! jag använder bara buggan i stan. Här ute kör jag en brio happy.

• Asereht

Jag är nog lite konstig för jag gillar dem miss piggyrosa. skulle vilja ha en sån suffla men lyckas aldrig knipa en när det varit bra pris.

• Asereht
    thisissarah skrev 2011-01-26 14:14:35 följande:
    var kan man köpa sånt?
    Coop, bensinmacken osv. De flesta ställen som har biltillbehör och liknande.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21