Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo-tråd nr 21

Tre små älsklingar skrev 2010-03-21 20:57:27 följande:
    Nu har vi även en Bee hemma hos oss Min man håller på att bli tokig på mig
    Allt är relativt Finns alltid någon stackars make som har det värre
  • modestyclara
    mollan nu skrev 2010-03-21 21:13:32 följande:
    haha min blir galen då jag tycker vi lika gärna kan köpa en helt ny bugga i stället för bara chassit. En cam red vore lite roligt. Har inte tid att vänta på en all black eller offwhite då jag inte gillar att köra sonen i bee i snömodd/slask/hundskit då han skakas som en maraccas.
    köp en uj singel på rea på pramworld så länge medans du väntar på nytt chassi *tipsar*
  • modestyclara
    Srandra skrev 2010-03-30 22:29:51 följande:
    en sak till förresten, jag är sugen på den gula PF åkpåsen.. tror ni den passar till rosa?
    jag tycker inte den gula är så snygg till rosa...kombinerar den helst med pf-colourblocks topp eller brunt...
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2010-03-31 20:22:55 följande:
    Lyssna inte på dem. De är färgblinda. *vet*
    vem av oss är det som HAR en gul pf-åkpåse och rosa topp och kan testa live?{#lang_emotions_dreamer}
  • modestyclara
    Srandra skrev 2010-03-31 21:13:05 följande:
    hihi, tack :) mm vi får väl se vad det blir.. jag hade velat ha en ljusare rosa än den knallrosa som finns.. men vilken åkpåse tycker ni passar bäst till rosa topset? eller så kanske jag ska ta nått annat än rosa om jag vill ha en PF åkpåse..hmm tål att tänkas på.. är ju i vanliga fall den som köper allt i svart, men tänkte att jag får ändra mig nu när jag har en dotter :) tycker det är roligt med glada färger till henne men inte till mig, hehekanske ska lyssna på shoegirl :)
    jag skulle hellre ha den röda pf-åkpåsen till rosa topp. Det ÄR snyggt *vet*.
  • modestyclara
    Amorficlya skrev 2010-04-05 01:00:21 följande:
    Hej nu hoppar jag in här å hoppas att jag är välkommen =) Har nu en Bugaboo Frog (begagnad) men ja e lika kär iaf. Jag är så ombytlig när de gäller vagnar så sambon ville inte att ja slänger ut massa pengar när de gällde en ny Bugaboo. Så ja letade begagnad..Min vagn är så fin fast nya hjul behövs både i bak å i fram så de håller ja på leta som en tok hehe. De är hemskt slitna men de ska åtgärdas =)Den är hel svart å ja e nöjd med de kors i taket ja har alltid haft färg på mina vagnar å verkligen synts men inte denna gång. Med ack så läcker den är i svart..Dottern på 7 månader sover som en stock båda gångerna idag jag satt henne i vagnen har hon somnat. Me like =)Nä nu svamlar ja bara förlåt mig.. En ny förälskad tjej i Bugaboo
    Frog rules! Jag har haft gecko, cam och har frog och bee nu. Älskar frog. Den är bäst av dem alla Fast gecko är iofs snäppet snyggare men frog vinner på att man kan klä om den Jag har komplett marin och komplett orange klädsel. Toppar i paul frank colour blocks, rosa, orange, offwhite, svart och blå. Åkpåse i orange, paul frank gul samt offwhite Sedan parasoll i rött, citrongul och grönt Japp I´m crazy.
  • modestyclara
    solouniko skrev 2010-04-05 09:15:39 följande:
    Du som kör snyggaste orange/rosa kombon, vilka fler toppar passar till orange bas? Tycker att rosa oragne är SÅÅÅ jäkla snyggt och vill gärna ha det, men sen tänker jag att vad fasen kan man mer ha till? Jag har nu brunt, svart, rosa, gul och röd topp. Brunt borde ju kunna passa, och CB är ju klockren men den har jag inte.. Fler förslag? Måste motivera mig (och mest sambon) till en orange bas
    paul frank colourblocks är ju given till... annars är grön och orange fint eller helorange med grönt parasoll -då ser det ut som en apelsin med kvist på Svart funkar såklart. Man blir så glad av den orangea och det är inte så många orangea vagnar ute och rullar så man sticker helt klart ut
  • modestyclara
    Amorficlya skrev 2010-04-05 09:22:33 följande:
    Men wow kan man byta klädsel på Frogen också? Det sitter en Camelon suflett på vagnen men resten står de frog på tvättade upp allt igår =)Varukorgen e solblekt, så man kan hitta allt nytt på typ blocket eller? Snacka om att vara helt lost. Åå de där med Camelons hjul i fram va härligt att de passar för de ska bytas ut omgående =)Ja ville helst ha frog just pga de fasta handtaget. Vill inte råka ut för handtag som glider ja skulle ha den oturen e alltid så ja råkar alltid ut för allt sånt. Ja e såå glad att ja har denna fina fina vagn hihi
    fast frog rullar bättre med frogframhjul tycker jag....kolla med kidzshop.se ibland har de möjlighet att fixa fram reservdelar även till frog...jag har fått tag på komplett frog-klädsel via dem...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21