• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mollikatt

Sorry missuppfattade din fråga. Tror en del säljer på blocket osv. Vilket av fästena behöver du?

• EllisBell

Pluttisen1: Fick du inte med olika fästen när du köpte mugghållaren? Annars kolla blocket och tradera.

• Me2

Har precis köpt en begagnad Cam från -09 (inte fått hem den än) och behöver hjälp med vilken sommar sufflett man kan ha ?
    Blir inte klok på Bugaboos hemsida, passar breezy solsufflett bara till cam3 eller till alla ?
    Likadant med transportväskorna, går den in i alla utom den som är speciell för bee ?

Tacksam för hjälp !! 

• PLUTTISEN1

Nej. Jag har bara en fäste eftersom jag köpte vagnen av en vänina och hon hade bara den till cameleon. Men jag kollar på blocket. Tack för hjälpen.

• mollikatt

Jo jag förstod detta. Men det följer med tre-fyra fästen till Bugaboo mugghållaren.
    Jag använder en men har tre i andra storlekar till övers.

• EllisBell

Me2: samma med transportväskorna. Cam och Cam 3 är nästan exakt samma vagn bortsett från några små förbättringar. De reservdelar som är olika är typ hjulen.

• Me2
    EllisBell skrev 2013-06-30 17:34:09 följande:
    Me2: samma med transportväskorna. Cam och Cam 3 är nästan exakt samma vagn bortsett från några små förbättringar. De reservdelar som är olika är typ hjulen.
     Tack !
  • k a r i n

Hejsan!
    Jag vet att detta varit uppe i tråden förut men jag fann inte riktigt vad jag sökte när jag försökte läsa.
    Jag undrar om Bugaboo-vagnarna är behandlade med flamskyddsmedel och i så fall vilket medel. Jag har en begagnad Frog från 2006-2007 nånting så jag undrar egentligen mest hur det var då.
    Jag undrar också om medlet går bort när man tvättar vagnen. Har försökt hitta kontaktuppgifter till Bugaboo Sverige/Nordic för att fråga dem direkt, men har inte lyckats hitta varken telefonnummer eller mejl. Är det någon som kan hjälpa mig att komma i kontakt med dem? Eller någon som sitter på mer info om flamskyddsmedlet? 
    Hälsar Karin