• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tjejen79
    LillaMiss Piggy skrev 2010-06-08 09:50:14 följande:
    Hittarni nåt på skurks hemsida?? Allt jag tittar på står att det inte finnsi lager
    BAra jag?
    Ja de verkar som att mycke är slut nu... TRIST!!

Jag som ALLTID brukar läsa här i tråden sent på kvällen... VARFÖR gjorde ja de inte igår kväll!!! Gråter  Behöver ju en massa Bugga tillbehör nu när ja har en vagn...
    ♥ Isa 080606 & Thea 100528 ♥ rosadagar.blogg.se
  • Asereht
    Tjejen79 skrev 2010-06-08 10:16:44 följande:
    Ja de verkar som att mycke är slut nu... TRIST!!

Jag som ALLTID brukar läsa här i tråden sent på kvällen... VARFÖR gjorde ja de inte igår kväll!!! Gråter  Behöver ju en massa Bugga tillbehör nu när ja har en vagn...
    Samma här, nattugglar för det mesta men inte igår. *snyft*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Stargirl
    Linmin skrev 2010-06-08 09:21:36 följande:
    Alltså glider den nya ståbrädan från sida till sida, då kanske man ändå ska köpa den gamla...
    Nej nej nej..då har personen isåfall glömt att sätta dit de små adaptrarna i svart som gör att ståbrädan sitter fast. Annars glider den.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • David
    mallan brallan skrev 2010-06-06 22:30:18 följande:
    Det ska gå att böja där uppe. Den kanske bara är hård nu i början när parasolet är nytt?
    Var inte rädd för att ta i lite grann.
    Jag tog sats och tog i lite och nu efter lite böjande så går den att vinkla lite iallafall.
    Tack.
  • Mumsi
    humilis skrev 2010-06-07 22:25:41 följande:
    ang den nya ståbrädan. var in och provade. Är det inte störande när den inte sitter fast på ett ställe utan kan glida från sida till sida?(där var man fäster den)
    Vår ståbräda glider ingenting utan sitter fast bra i de fästena vi har satt på vagnen. 
  • Mumsi

Ska tillägga att vi har en cameleon årsmodell 2010, har inte testat ståbrädan på bee. 
    Hur testade du den när den gled från sida till sida humilis? 

• humilis
    Mumsi skrev 2010-06-08 11:13:29 följande:
    Vår ståbräda glider ingenting utan sitter fast bra i de fästena vi har satt på vagnen. 
    när jag provade ståbrädan så satt färsenta inte tight mot chassit, gör din det? du kan inte dra den från sida till sida?
  • Mumsi

Det går inte att dra fästena från sida till sida, de sitter väldigt tight, var precis ute i hallen och provade. Vi har även använt ståbrädan några veckor nu och har inte märkt att den kan glida i sidled vare sig med dottern på eller utan dottern. 

• Stargirl
    humilis skrev 2010-06-08 11:15:53 följande:
    när jag provade ståbrädan så satt färsenta inte tight mot chassit, gör din det? du kan inte dra den från sida till sida?
    Dom sitter stenhårt mot chassit. Kan du ha fel fästen på din? Har du satt cam fästen på en Bee?
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • mossiman

Hej alla,
    Nån som vet vad en service på en Bugaboo Cameleon kostar ? Har hört att det ska finnas nån serviceverkstad på Vallhallavägen i Stockholm, stämmer det ??

/ Lisa, ny Bugaboo-ägare

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21