• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • FridaLee
    Joddan skrev 2010-06-08 17:22:06 följande:
    Yes! Nybliven ägare till svart Bee+!!!! Till PANGpris!!!
    Grattis! vilken tur du hade. fick du den till 50%? Vilken lycka

Jag fick just hem min bee summer edt ska packa upp nu
  • Candra
    AngelicaS83 skrev 2010-06-08 17:41:15 följande:
    Försöker få ner buggan i förpackningen igen,,,, det går f#n inte. Hur skall allt gå ner i kartongen?? Någon som kommer ihåg hur det skall ligga?
    Var tvungen att skicka tillbaka allt, trodde de bara behövde basen.... jag e helt svett.
    Hjälp.
    Kinderägg Har man en gång fått upp det får man aldrig ner det igen.
  • FridaLee

Å den är så fiiiin! lycklig! Tom med 5 åring sitter bra i den, bra att de gör en vagn som även storväxta yngre barn får bra utrymme. Nu vill jag ha en rosa suflett och parasoll och en sand dyna.

• Asereht
    AngelicaS83 skrev 2010-06-08 16:40:53 följande:
    Nu börjar det lösa sig med min vagn... Fick mail att nu är en basklädsel i rätt färg på väg.
    Sen beställde jag på prismalek.se ett toppset i sand som de sålde ut för 600:-
    Så nu e jag nöjd¤
    Kikade in där och höll nästan på att beställa bas och varukorg i orange men hejdade mig. Jag har lite mkt grejor i garderoben nu. Fyra baser får räcka, har ju inte ens börjat använda sittdelen än. Drömmer
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • november09

Okej.. nu har jag varit ute på den första promenaden med min bugga..
    "störde" mig på vissa saker.. hoppas det bara är en vanesak. Tänkte kolla vad ni säger om de sakerna.
    Först att det inte fanns någon titthåll i sufletten. Sen att bygeln inte gick att ändra? tycker den e lite hög... Skulle vilja kunna ta ner den lite. Sen att det känns som att sitdelen är för kort? Upplevde som att min son satt lite som på kanten av en stol. som att de vore bättre om den va lite djupare så att säga. Tänker att han inte är så skyddad typ i höst/vinter utan sitter ganska långt ute?
    Annars måste jag säga OJ VILKEN skönhet att köra! Verkligen skön, lätt, smidig och snygg :D
    Men som sagt.. 3 saker som jag funderar lite på..

• Soppa

Nu tassar jag in här lite, vagn nr 45 är beställd och det vart en cameleon, ska bli spännade och se hur länge den får stanna kvar

• JessiWill
    Soppa skrev 2010-06-08 19:12:05 följande:

Nu tassar jag in här lite, vagn nr 45 är beställd och det vart en cameleon, ska bli spännade och se hur länge den får stanna kvar

Vagn 45, det var då inte dåligt Flört
    Våran Prins beräknad till den 13 september =)
  • Kavat
    november09 skrev 2010-06-08 19:02:27 följande:
    Okej.. nu har jag varit ute på den första promenaden med min bugga..
    "störde" mig på vissa saker.. hoppas det bara är en vanesak. Tänkte kolla vad ni säger om de sakerna.
    Först att det inte fanns någon titthåll i sufletten. Sen att bygeln inte gick att ändra? tycker den e lite hög... Skulle vilja kunna ta ner den lite. Sen att det känns som att sitdelen är för kort? Upplevde som att min son satt lite som på kanten av en stol. som att de vore bättre om den va lite djupare så att säga. Tänker att han inte är så skyddad typ i höst/vinter utan sitter ganska långt ute?
    Annars måste jag säga OJ VILKEN skönhet att köra! Verkligen skön, lätt, smidig och snygg :D
    Men som sagt.. 3 saker som jag funderar lite på..
    Hm, tittlucka. Varför då? Har du redan vänt den?! Jag har min 3 åring vänd mot mig fortfarande när han åker vagn!

Bygeln har jag inte använt alls, så det har jag ingen synpunkt på.

Djupare? Till och med min 5åring sitter bra på djupet tycker jag...? Det är inte så att ditt barn sitter långt ut och hänger mot bygeln? Vi har alltid använt 5-punktssele och aldrig bygel så här har jag inte upplevt problemet.
    På höst/vinter har jag alltid haft åkpåse och blåser det mycket kan man ju sätta på regnskyddet. Men i och med att jag haft sonen vänd mot mig så har det inte blivit lika utsatt läge heller.

Men visst är det en härlig vagn! Solig
  • Soppa
    Jessiicaa89 skrev 2010-06-08 19:14:39 följande:
    Vagn 45, det var då inte dåligt
    Min hobby ;-
    Min hobby som min man inte klagar allt för mycket på, det är ju delat på 4 barn.
  • annat82
    Soppa skrev 2010-06-08 19:12:05 följande:

Jag som tyckte jag var uppe i mycket med 3 på ett halvår, men då har jag inte en chans på dig
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21