• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Mumsi
    Linmin skrev 2010-06-07 15:14:59 följande:
    Upplever ni att ni som har bugaboobrädan till er vagn kan går hyfsat bra efter den, eller får ni går väldigt långt bak så ni får luta er jätte mkt framåt efter vagnen? Om ni förstår vad jag menar....För en del vagnar är det ju så med, har själv aldrig sett hur det är med en bugaboo-vagn? Själv kommer det att blir aktuellt med en ståbräda till bugaboo gecko....
    Jag tycker det funkar bra att gå efter vagnen, har den nya brädan och en ny Cameleon. 
    Vet inte hur det är med gamla brädan. 
  • ami
    Linmin skrev 2010-06-07 15:14:59 följande:
    Upplever ni att ni som har bugaboobrädan till er vagn kan går hyfsat bra efter den, eller får ni går väldigt långt bak så ni får luta er jätte mkt framåt efter vagnen? Om ni förstår vad jag menar....För en del vagnar är det ju så med, har själv aldrig sett hur det är med en bugaboo-vagn? Själv kommer det att blir aktuellt med en ståbräda till bugaboo gecko....
    Tycker också det funkar bra att gå med ståbrädan nerfälld, just pga att det är ETT hjul bak istället för som oftast 2. Eftersom det bara är ett hjul går det att gå närapå som vanligt.
  • Linmin

Åh vad bra. För annars ser det ju så jobbigt ut på en del vagnar med ståbräda. 

• humilis

ang den nya ståbrädan. var in och provade. Är det inte störande när den inte sitter fast på ett ställe utan kan glida från sida till sida?(där var man fäster den)

• JessiWill

Någon här som är hajj på vad för slags tyg man skall använda sig av när man syr sina egna sufletter och topset? Letat lite smått men alla typer av tyg känns så tunna och inte alls passande för en vagn.
    Så någon som vet något speciellt man skall kolla efter?

Våran Liten är beräknad 12 september 2o10 =)
  • Hannah74
    Hej allihop!

Nu börjar Skurks årliga sommarutförsäljning.

Det innebär att ALLA produkter som finns i butikens lager säljs med 50% rabatt! Gäller till och med torsdag 24/6.

Du kan även passa på att fynda en Bugaboo Bee+ till 20% rabatt under den här perioden. I shopen ser det ut som de är slut,

men kontakta oss via mail för att boka upp en.
    Finns i alla färger. Gäller endast våra lagervagnar. Så först till kvarn...

Vi reserverar oss för eventuell slutförsäljning då många kan vara inne i shopen samtidigt.

Ja, fanns mkt kvar hos dem verkade det som! Blev så sugen, men ska nog sälja min bugga, känns lite onödigt köpa mer tillbehör då
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • Kajsan
    Läängtar skrev 2010-06-07 15:32:37 följande:
    Någon som vet om man kan köpa sommarsuflett i fleece i någon butik?? Eller är det helt utrotat? :)
    Både Bonti och kidzshop har tror jag...
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21