• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • humilis

solouniko: tilde var inte med och provade. den såg mycket bättre ut än med andra från barnens hus. Så jag ska ta med henne så man kan prova.

HUR FUNKAR STÅBRÄDAN MED SNÖ? Någoin som vet om det är svårt att köra då?

• Fröken Småland
    november09 skrev 2010-06-08 16:38:07 följande:
    hehe bra!! =) lite dum-varning men men =)
    fick med en skötväska med.. bugaboo väska. Men fattar inte hur den ska sättas fast.. de e lixom inte som en axelväska.. utan den har som en ryggsäck men banden sitter inte fast som en ryggsäck utan är korta. Två uppe och sen 2 nere.. så man kan ju inte direkt ha den som en ryggsäck.. ..
    Ryggsäcken skall sättas fast med de fyra kardborrarna, den hänger/ligger längs handtaget kan man säga. Om du kollar på baksidan av ryggsäcken så ser du att själva baksidan är ett lönnfack och att du kan gräva fram en rem som man sätter snett över bröstet. Ena delen drar du fram uppifrån och andra nedifrån och så sätts de samman med en kardborre. Simsalabim!
  • Joddan

Jag köpte den igår natt och då stod det inte ännu att erbjudandet inte gällde vagnar så köpet gick igenom på 50%. Så fick jag mail från dem att de bad om ursäkt för sin miss att de bara var 20% på vagnen o undrade hur jag ville göra, ta tillbaka pengarna eller betala lite mer. Jag svarade att pga att de inte stod någon om att erbjudandetbinte gällde vagnar så vill jag ha min 50% rabatt ändå. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte jag skulle få det. De svarade idag att de kommer leverera vagnen imorgon!!!! :0) :0)

Silas 2009-03-03
  • zasata
    Joddan skrev 2010-06-08 20:32:26 följande:
    Jag köpte den igår natt och då stod det inte ännu att erbjudandet inte gällde vagnar så köpet gick igenom på 50%. Så fick jag mail från dem att de bad om ursäkt för sin miss att de bara var 20% på vagnen o undrade hur jag ville göra, ta tillbaka pengarna eller betala lite mer. Jag svarade att pga att de inte stod någon om att erbjudandetbinte gällde vagnar så vill jag ha min 50% rabatt ändå. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte jag skulle få det. De svarade idag att de kommer leverera vagnen imorgon!!!! :0) :0)
    men oj i nyhetsbrevet stod ju 20% på natten. vilket fynd. synd du inte köpte 2 ;)
  • Joddan

Fast jag fick inget erbjudande på mail utan var ny kund så jag gick bara efter vad som stod på startsidan liksom. Ibland ska man ha tur! De var ju jätteshysta, kommer handla där igen!!'

Silas 2009-03-03
  • Fröken Småland
    Joddan skrev 2010-06-08 20:37:30 följande:
    Fast jag fick inget erbjudande på mail utan var ny kund så jag gick bara efter vad som stod på startsidan liksom. Ibland ska man ha tur! De var ju jätteshysta, kommer handla där igen!!'
    Ja, det var verkligen schysst! Jag fick just ett sånt ärende prövat hos Allmänna Reklamationsnämnden och jag fick efter en lååång utredning avslag och butiken slapp sälja en vara till mig trots att de orderbekräftat och t o m reserverat pengarna från mitt konto. Jag trodde nog att en sån deal skulle vara bindande men tydligen är det ganska generösa felmarginaler för webbutikerna när de inte har koll på sina rabattkoder.
  • zasata
    Joddan skrev 2010-06-08 20:37:30 följande:
    ja, det var shysst! det är en super bra butik!
  • november09
    Fröken Småland skrev 2010-06-08 20:24:17 följande:
    Ryggsäcken skall sättas fast med de fyra kardborrarna, den hänger/ligger längs handtaget kan man säga. Om du kollar på baksidan av ryggsäcken så ser du att själva baksidan är ett lönnfack och att du kan gräva fram en rem som man sätter snett över bröstet. Ena delen drar du fram uppifrån och andra nedifrån och så sätts de samman med en kardborre. Simsalabim!
    aaaahaaa! NU SÅ!  Tackar!
  • Soppa
    Asereht skrev 2010-06-08 19:52:36 följande:
    WOW! Du är ju värre än mig! Jag har bara avverkat dryga 30 (än så länge, minstingen är bara 4 mån). Cool
    Men nu tycker min man att det räcker för jag har ju oftast 2 eller 3 st samtidigt, nu har jag en bee och en swift så det ska bli kul och få nått annat.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21