• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mollan nu
    Candra skrev 2010-03-15 10:15:49 följande:
    Bugaboo är duktiga på att göra grejer som man får svettas för att få ihop =P Var nästan gråtfärdig när jag äntligen fått över remmarna till sittdelen.
    våld löser allt!
    Man får ställa ramen på högkant och sätta ett knä på för att sen dra som en galning och på med remmen. Då är det inga problem
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Candra
    mollan nu skrev 2010-03-15 10:20:29 följande:
    våld löser allt! Man får ställa ramen på högkant och sätta ett knä på för att sen dra som en galning och på med remmen. Då är det inga problem
    Deras filosofi verkar det som {#lang_emotions_tongue_out}
    Kanske finns en baktanke med det {#lang_emotions_tongue_out} Så man avreagerar sig på vagnen för alla sömnlösa nätter, eller vad det nu kan va som går en på nerverna {#lang_emotions_tongue_out}
  • MissR

Nu har jag inte läst igenom hela tråden,men ni kanske vill svara mig=) Passarklädseln från en cameleon till en frog??

• sajon
    MissR skrev 2010-03-15 13:33:48 följande:
    Nu har jag inte läst igenom hela tråden,men ni kanske vill svara mig=) Passarklädseln från en cameleon till en frog??
    Gumman du hittar alla svar i FAQ-tråden som är länkad här uppe...{#lang_emotions_wink}
  • Ia 70

Kan man via en butik där en vagn påståtts ha köpts kolla om den verkligen köpts där via serienumret?

Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • MiniM3
    Ia 70 skrev 2010-03-15 15:15:45 följande:
    Kan man via en butik där en vagn påståtts ha köpts kolla om den verkligen köpts där via serienumret?
    Kanske om den är reggad?
  • Stargirl
    Ia 70 skrev 2010-03-15 15:15:45 följande:
    Ja, genom Bugaboo service avdelning kan du få reda på till vilken butik produkten är såld till. Därmed kan du veta vem som sålt produkten till kunden från början. Men du måste kontakta [email protected]
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Ia 70

Om den "billiga Buggan på Tradera": Har pratat med butiken via mejl o det stämmer inte att de har sålt den som säljaren på Tradera påstår samt att det serienummer jag fick av säljaren är för kort o inte stämmer med Bugaboo. Hoppas att annonsen kan stoppas!!! Butiken har anmält anonsen till granskning i alla fall o jag gör detsamma eller hoppas på att ingen budar

Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Stargirl
    Candra skrev 2010-03-15 10:42:25 följande:
    Deras filosofi verkar det som  Kanske finns en baktanke med det  Så man avreagerar sig på vagnen för alla sömnlösa nätter, eller vad det nu kan va som går en på nerverna 
    Tanken är att spänningen av badent skapar formen på sitsen det är helt klart svårt att få på om man inte gjort det innan
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • SaraSelinda
    Ia 70 skrev 2010-03-15 15:56:18 följande:
    Om den "billiga Buggan på Tradera": Har pratat med butiken via mejl o det stämmer inte att de har sålt den som säljaren på Tradera påstår samt att det serienummer jag fick av säljaren är för kort o inte stämmer med Bugaboo. Hoppas att annonsen kan stoppas!!! Butiken har anmält anonsen till granskning i alla fall o jag gör detsamma eller hoppas på att ingen budar
    Är väl redan folk som budat? Eller jag som kollat del annons?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21