• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Har dragit o dragit men den är stenhård. Får pröva utan barn i när jag kommer hem . Då vet jag att det går o att jag inte tar sönder ngt när jag drar

Silas 2009-03-03
  • Läängtar

Ni som har mugghållaren. Är det ett bra inköp?
    Funderar på en, men är osäker...

• Joddan

Drog i fel del! Nu är den längre! Men jag tror min varukorg är felsydd. Jättefin på ena sedan och alldeles böjd på andra

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Mugghållare är no.1 tillbehör! Ska köpa en till sonen också för nu delar vi

Silas 2009-03-03
  • Stargirl
    Läängtar skrev 2010-06-10 09:52:31 följande:
    Ni som har mugghållaren. Är det ett bra inköp?
    Funderar på en, men är osäker...
    Bästa!!!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Läängtar

Tack för infon, då får det bli en mugghållare.

• Läängtar

Och så blev det en orange sommarsuffla... Min cam är såå trist me offwhite, och mitt svarta toppset vill jag inte ska bli solblekt.. Men nu kommer den bli sååå snygg med den orangea :)

• Ellisizza

Funderar på en dyna till vagnarna. Har en cameleon och en bee+. Vill att dynan ska göra vagnen lite mjukare och svalare att sitta/ligga i. Samma dyna bör passa båda vagnarna.

Har kollat på bugaboo's egen dyna men tycker att den är lite dyr. Ni som har köpt den, är den bra? Blir barnen inte lika svettiga på ryggen när man har den?

Eller bör man satsa på en hemmasydd dyna? Har sett att många brukar beställa från Ditten Datten och Mamma på Vift.

• Katjan
    Ellisizza skrev 2010-06-10 10:13:46 följande:
    Funderar på en dyna till vagnarna. Har en cameleon och en bee+. Vill att dynan ska göra vagnen lite mjukare och svalare att sitta/ligga i. Samma dyna bör passa båda vagnarna.

Har kollat på bugaboo's egen dyna men tycker att den är lite dyr. Ni som har köpt den, är den bra? Blir barnen inte lika svettiga på ryggen när man har den?

Eller bör man satsa på en hemmasydd dyna? Har sett att många brukar beställa från Ditten Datten och Mamma på Vift.
    Jag märker ingen skillnad ang svettigheten med dyna eller inte. Men det skyddar vagnen iaf om svettet kommer på dynan.
  • Läängtar
    Ellisizza skrev 2010-06-10 10:13:46 följande:

Jag tyckeer jag märkt skillnad. Min son är väldigt varm av sig, men när han sitter i been med dynan så är han aldrig blöt på ryggen. Vilket han alltid är annars
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21