• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stinamaria
    lissats skrev 2010-06-25 14:18:04 följande:
    Hej, 
    Jag undrar bara vart man kan beställa saker till Buggan. Jag har varit inne på Bonti´s hemsida men där går det inte att lägga in varor i varukorgen. Jättekonstigt.
    Sen på köpbarnvagn så hade dom så lite saker.

Tips? 
    www.kidzshop.se
  • MejaKiZnic

Hejsan

Någon här inne som har skickat Bugaboo Cameleon, undrar lite över ombud och kostnader. Drömmer

♥мєℓιηα
  • Stargirl
    lissats skrev 2010-06-25 14:18:04 följande:
    Hej, 
    Jag undrar bara vart man kan beställa saker till Buggan. Jag har varit inne på Bonti´s hemsida men där går det inte att lägga in varor i varukorgen. Jättekonstigt.
    Sen på köpbarnvagn så hade dom så lite saker.

Tips? 
    testa

www.kidzshop.se
    www.babyshop.se

De brukar ha bra om lager.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • filippa87

Går i tankarna om att köpa en bugaboo bee. Har hittat en fin på blocket, men tycker att suffleten är i fel färg, funderar då på att köpa ett nytt. Men är det samma till den gamla bee modellen som den nya bee plus??

• Snoppan

Hur mycket är det vettigt att ge för en begagnad Bugga cameleon?

• JoiPoi

Hej!

Jag har en liten fråga vad man ska ge för bud på en bugga som är använd i fyra månader med ett extra topsett oanvänd, snöhjul,åkpåse,mugghållare. Sittdelen är inte ens använd och vinterhjul samt åkpåse använd i 1 månad... Nypris på detta är ca 14000, vad är rimligt!?

• mallan brallan
    filippa87 skrev 2010-06-26 20:22:53 följande:
    Går i tankarna om att köpa en bugaboo bee. Har hittat en fin på blocket, men tycker att suffleten är i fel färg, funderar då på att köpa ett nytt. Men är det samma till den gamla bee modellen som den nya bee plus??
    bee och bee+ har helt olika sufletter.
  • Noiis
    filippa87 skrev 2010-06-26 20:22:53 följande:
    precis som mallan brallan säger så e dom olika. men man kan hitta sufletter till gamla bee hos återförsäljare
  • Miamaria77
    JoiPoi skrev 2010-06-26 21:16:12 följande:
    Hej!

Jag har en liten fråga vad man ska ge för bud på en bugga som är använd i fyra månader med ett extra topsett oanvänd, snöhjul,åkpåse,mugghållare. Sittdelen är inte ens använd och vinterhjul samt åkpåse använd i 1 månad... Nypris på detta är ca 14000, vad är rimligt!?
    jämför med andra begannonser
  • Jossanjo

Hej, har en vän som köpt en Bee+ den nya alltså. Har en fråga, ingår det myggnät till Bee?. Hon fick regnskydd. Jag har myggnät till min cam och tyckte bara det var konstigt att inte hon fick något.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21