• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Princepesa

Hej,
    Någon som har en bild på en Frog med cam-varukorg?
    Ser det tokigt ut? Jag är lite "avundsjuk" på storleken vår varukorg är alltid överfull (frog).Skäms

• Fröken Småland
    tildasplace skrev 2010-06-29 08:00:44 följande:
    Någon som vet om det är syskonvagn eller kanske en syskonsits som är på g?
    Vi vet väldigt lite, men den kommer att visas i Köln till hösten och lanseras nästa vår.
    Princepesa skrev 2010-06-29 08:23:16 följande:
    Hej,
    Någon som har en bild på en Frog med cam-varukorg?
    Ser det tokigt ut? Jag är lite "avundsjuk" på storleken vår varukorg är alltid överfull (frog).Skäms
    Jag har massor av bilder på det i mitt galleri, då det är så jag primärt har kört vagnen. Känner du igen Frogchassit? I så fall ser du vilka bilder jag menar. Det är bara den helröda och heldenim-kombon som är ren Frog tror jag men där kan också smyga sig in en renodlad Cameleon. Hinner inte leta nu men kan göra det vid ett annat tillfälle om du inte hittar
  • Princepesa
    Fröken Småland skrev 2010-06-29 09:19:33 följande:
    Jag har massor av bilder på det i mitt galleri, då det är så jag primärt har kört vagnen. Känner du igen Frogchassit? I så fall ser du vilka bilder jag menar. Det är bara den helröda och heldenim-kombon som är ren Frog tror jag men där kan också smyga sig in en renodlad Cameleon. Hinner inte leta nu men kan göra det vid ett annat tillfälle om du inte hittar
    Men det ser ju bra ut! Tack för hjälpen! Med tre barn så är det oftast en hel del man ska ha med sig....
  • Emma Görander
    Sjukhus Mamman skrev 2010-06-27 23:52:40 följande:
    jag har bilder på själva sittdelen i gamla been med mått å så i mitt galleri om du vill kika. en ny bee skiljer sig inte direkt i pris mot en bee plus om man inte hittar dom på utförsäljning förstås. annars finns de en del bee på blocket.
    Personligen så tyckte jag att vagnen blev mer ombonad i gamla been pga. "vingarna"  men de fanns endel som tyckte att de blev trångt med dom. jag har själv ett väldigt smalt barn så jag tror inte att att jag skulle störa mig på dom även i dag när han han e så stor.
    går den att köra i snö?.. mycket snö?
  • ElismammaEmelie

Hittar inte svar på min fråga i tråden..

Vart kan jag köpa bugaboo i Kungsbacka med omnejd (Kba, Gbg, Vbg?)?
    Är det någon särskild återförsäljare Ni rekommenderar?

Tacksam för svar!

• Mymemlan

joddan ,
    okej :) det låter ju bra då! Hoppas nån nappar då med mina fin fina tillbehör ;P Det är så svårt att sätta pris på nått. La ut min ju ju be skötväska på tradera idag också, och då ska man ju sätta utropspris mm ;P

• Mymemlan

humilis,
    oj det hade jag glömt bort helt! Ska nämna det då nån hör av sig :) Tack!

• Kavat
    ElismammaEmelie skrev 2010-06-29 22:00:41 följande:

Hittar inte svar på min fråga i tråden..

Vart kan jag köpa bugaboo i Kungsbacka med omnejd (Kba, Gbg, Vbg?)?
    Är det någon särskild återförsäljare Ni rekommenderar?

Tacksam för svar!

Har inte Babyproffsen i Kungsbacka kvar? De har haft och har på hemsidan, men inte varit inne på länge.

Varberg har inte kvar vet jag.

Mölndal har www.molndalsbaby.se/

Annars så säljer väl flertalet i Göteborg också?
  • ElismammaEmelie
    Kavat skrev 2010-06-29 23:17:42 följande:
    Har inte Babyproffsen i Kungsbacka kvar? De har haft och har på hemsidan, men inte varit inne på länge.

Varberg har inte kvar vet jag.

Mölndal har www.molndalsbaby.se/

Annars så säljer väl flertalet i Göteborg också?
    Tack!
    Jag bor i vanliga fall i Sthlm men skall ner och fira semester hos mina föräldrar.
    Har därför ingen koll alls på var dom säljer Bugaboo och framför allt vilka butiker som har gott service rykten.
    Har hört så mycket negativt om BP i Kungsbacka därför tänkte jag att det var roligare att åka in till GBG!

Har någon tips på en proffsig bugaboo återförsäljare i GBG??
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21