• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • imsa
    Kajsan skrev 2010-06-27 21:59:37 följande:
    Vilka gamla färger menar du? Om det är någon som har utgått, tillexempel grön fleece typ så hör med återförsäljarna.
    Ofta finns det kvar på lager.
    den gamla blå färgen tänker jag på. den som är klarare i färgen än den marina. men om jag inte har fel så är väl det flera år sedan den försvann ur sortimentet så chansen att den ska finnas hos ngn åf är kanske liten. men frågar man inte får man inget veta, så det kanske ska skickas lite mail...hehe :)
  • Noiis
    piggelinlycka skrev 2010-06-28 13:26:49 följande:
    Är det bara maxi-cosy babyskydd som passar på Bugaboo Cameleon eller funkar det även med andra babyskydd? Jag tycker att jag får olika information överallt.

De flesta affärer verkar ju bara sälja adaptrar till Maxi Cosy iallafall.

Någon som vet eller har erfarenhet?
    maxicosi fästena passar även till besafe izisleep. men det finns mer info om dom olika fästena i faq som du finner i ts
    3småttingar skrev 2010-06-28 23:40:59 följande:
    Finns det inga mugghållare kvar?! Hittar ingenstans, mkt tacksam för hjälp! Till en cam
    Jo det borde de finnas, vad jag vet har dom inte slutat produceras kollat hos kidzshop? dom flesta ÅF borde ha dom hemma. kanske inte ligger ute i web butik så ring/maila å fråga
  • 3småttingar

Tack för svar!! :) Hittade på en på babyshop,, men den sitter inte på en cam utan på en bee tror jag, på produktbilden. Tror ni det är samma mugghållare till alla båda?

★Edwin 06 & Ella 08 ★ sandrastaar.blogspot.com
  • Noiis
    imsa skrev 2010-06-28 23:54:22 följande:
    den gamla blå färgen tänker jag på. den som är klarare i färgen än den marina. men om jag inte har fel så är väl det flera år sedan den försvann ur sortimentet så chansen att den ska finnas hos ngn åf är kanske liten. men frågar man inte får man inget veta, så det kanske ska skickas lite mail...hehe :)
    humm.. den som e mer ljus åt det klarblåa är nyare än marin!
    Men då gäller det topklädsel. om de e bas du e ute efter så finns den inte längre!
  • Kajsan
    3småttingar skrev 2010-06-28 23:58:08 följande:
    Tack för svar!! :) Hittade på en på babyshop,, men den sitter inte på en cam utan på en bee tror jag, på produktbilden. Tror ni det är samma mugghållare till alla båda?
    Ja det är samma, du får med fästen till både Bee och Cam!
    Jo just det!
  • tildasplace

Någon som vet om det är syskonvagn eller kanske en syskonsits som är på g?

• piggelinlycka

Tack för svar om adaptrar och babyskydd till Buggan. Jag hittade tillslut svaret under FAQ.
    Verkar som att Maxi Cosin är rätt smidigt, tror att det får bli den.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21