Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

svarar mig själv... VÄÄLDIGT blankt tyg... å dyyyyyyrt
    (det var inte min annons såklart) 

• bohusbebis
    Joddan skrev 2011-07-15 10:27:45 följande:
    Ligger ute en sliten frog på blocket för 1500:-. Med resväska o ståbräda. Renoveringsobjekt?

(inte min annons)
    Inte nu längre

Oups...  
  • bohusbebis

Tack! Va kul! Fast jag har inte fått betala den än... vi var överens men man vet ju aldrig med folk, kommer det nån å bjuder över så kanske de bara "försvinner"... Men jag hoppas, man kaaaaaan ju inte vara utan bugga....

• bohusbebis
    Joddan skrev 2011-07-15 13:55:54 följande:
    Lindajo
    Spännande

Bohus
    Because your worth it

Nu är den betald och han har skickat den Har fått kvittot m kollinr osv... Så det kanske är sant! Jag blir med Bugga igen!!! Puss puss Joddan!!!
  • bohusbebis
    FruK skrev 2011-07-16 06:26:22 följande:
    För er som bor i GBG så finns det billiga (REA) Bugaboo tillbehör på babyproffsen backaplan! Rätt utplockat men tex varukorg till cam för 400. Liggdel inkl madrass för 500, liggdelslock för 150 suflett till bee och bee + för 100 kr (kanske nått för bohus)  mm.

Solig
     Väntar in min frog i början på nästa vecka... Får väl göra mig ett ärende till storstan kanske... 
  • bohusbebis
    thj skrev 2011-07-16 19:49:49 följande:

Om ni fick välja färg på chassi och klädsel på bee+ o Cameleon vad skulle ni då välja?
    Samt om ni kunder ta bort lägga till funktion på bee+ eller cam vad skulle det vara ?

Kramen/J

Terränghjul på Bee+, åtminstone bak som på Cam!!!!!!
    Svart chassi på Bee+ . Måste suga lite på klädseln.... 
  • bohusbebis
    thj skrev 2011-07-16 23:39:03 följande:
    Åh vad ni är duktiga,ni har gissat på en sak som kommer komma i augusti

Kramen

Är det sant?? Om det kommer ett bee med riktiga stora hjul så säljer jag ALLA andra vagnar!!! Mer skvaller tack!!! (tar fram tumskruvarna)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21