Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Där finns väl en gul en just nu, testa att pruta?

• bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:25:51 följande:
    Där finns väl en gul en just nu, testa att pruta?
    på blocket alltså, till Karma Police
  • bohusbebis

Märkligt nog ingen större efterfrågan på Bee+ just nu verkar det som. Fick knappt ens några skambud på min... Priset var ju satt med prutmån, om jag skulle få det begärda var det bara plus. Men tycker alltid att det prutas på vagnar (utom jag när jag köper, jag är så usel på att pruta även om jag gör tafatta försök)...

• bohusbebis
    the baby skrev 2011-05-18 11:43:20 följande:
    Jag är också usel på att pruta! Glad Sålde du din nyss alltså? Vad begärde du, och vad fick du? Eller sålde du den inte alls?

Det blev ett byte till en vagn som passar våra grusvägar bättre (läs swift) och de har ungefär samma andrahandsvärde skulle jag säga... Men vårat Bee kommer finnas kvar "i familjen".
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-18 11:52:13 följande:
    En gammal bee kan ju gå för 2500 utan tillbehör och ha bra många år på nacken medans en "nyare" vagn med tillbehör säljs för inte så mycket mer 
    Visst är det märkligt!?
    Men som sagt 4000 för en "sulky" är ganska mycket pengar helt enkelt. Om man nu inte är frälst
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-05-18 13:33:10 följande:
    Aha, då är jag med! Försökte hitta ngn sida som hade i lager men icke... Jag är bra sugen på en! Vet du om man kan fästa den längre ner på handtaget, typ i ram-höjd?
    Har haft denna på Bee:et  - ÄLSKAR! Passade jättebra både när sitsen var framåt och bakåt.
    http://www.amvina.se/sunshinekids/buggybuddy.aspx
    Påminner lite om bugaboos nya, utan lock då...
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-05-18 13:43:54 följande:
    lite mer attraktivt pris än Buggans åxå
    AnPa skrev 2011-05-18 13:43:49 följande:
    Något billigare än buggans faktiskt! Båda två
    två själar samma tanke
  • bohusbebis
    the baby skrev 2011-05-18 16:04:40 följande:
    Skrattande 

Men vad har Bee för fördelar som inte Cam har, om man nu redan har en Cam och inte vill göra sig av med den? Har bara identifierat att den är ännu lättare, och ännu smidigare, att man kan fälla ihop den i en del, men mer?
    Personligen tycker jag bättre om sitsen för lite större barn. Vår dotter fick Bee:et när hon fyllde 2 år. Däremot är de små hjulen begränsande (för oss på landet iaf). Men jag har aldrig ägt nån annan Bugga.... INTE. SKA. JAG. DET. HELLER. (övertygar mig själv)
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-05-18 16:18:08 följande:
    Personligen tycker jag bättre om sitsen för lite större barn. Vår dotter fick Bee:et när hon fyllde 2 år. Däremot är de små hjulen begränsande (för oss på landet iaf). Men jag har aldrig ägt nån annan Bugga.... INTE. SKA. JAG. DET. HELLER. (övertygar mig själv)
    tycker åxå att det är korkat att konstruera en vagn (cam/frog/gecko) som i övrigt är smart och smidig - men inte går att fälla ihop i ett stycke!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21