Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2011-05-24 10:14:04 följande:
    ni som är smarta, jag har en ståbräda i förrådet men har slagit i skallen så jag orkar inte gå ner och kolla vad den heter. den har typ en hund på!? alltså att man står på typ ansiket, är de nån som vet vad det är för bräda jag menar? och passar den till bugaboo och uj?
    Är det inte en lite äldre modell av KiddyBoard? Hade nåt sånt för länge sen, man fäster den mitt på hjulaxeln. Det var den BÄSTA och smidigaste till vår UJ tyckte jag.
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-24 10:28:10 följande:
    ingen aning jag fick den när jag flyttade in i lägenheten som höggravid. dock så saknar den fästen men de kanske går att köpa separat?
    undrar om inte modellen utgått, men det borde ju finnas...
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-05-24 10:24:10 följande:
    Är det inte en lite äldre modell av KiddyBoard? Hade nåt sånt för länge sen, man fäster den mitt på hjulaxeln. Det var den BÄSTA och smidigaste till vår UJ tyckte jag.
    Men jag undrar förresten om den passar på Bugga? Inte på Bee iaf, för man måste fästa den mitt på hjulaxeln... BuggyBoarden (åxå från Lascal) fäster man på sidorna... Googla Lascal förresten...
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-05-24 10:57:58 följande:
    Vilka mått hade ditt paket, minns du det? Ifall man skall skicka något framöver
    Skickade ett Bugaboo Bee m tillbehör, vägde 13,5 kg (får väga upp till 15 kg) och var under 1,2 m långt. Det var bara vikt och längd (inte omkrets) som vårt ombud gick efter. Kostade åxå 280 kr. Med Posten.
  • bohusbebis
    thisissarah skrev 2011-05-24 11:22:10 följande:
    Nån som har beställt från Beba?
    Ja, de är jättebra! Trevliga och tillmötesgående.
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-05-24 11:23:34 följande:
    Det står så när man matar in uppgifterna på Postens hemsida. Jag gjorde det häromdagen och fick samma siffror
    Gjorde massiva undersökningar i detta, slutade med att jag helt enkelt kollade direkt med ombudet istället för att försöka förstå postens märkliga uträkningssystem på nätet...
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-05-24 17:37:09 följande:
    Åh, LINDAJO du är ju helt suverän! Vilken läckerbit!!!
    I bildtråden alltså
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21