Bugaboo-tråd nr 21
Vi har haft Lascals BuggyBoard på vårt Bee, borde passa lika bra på övriga buggor också.
Försöker få kontakt med bugaboo för att få tag på de där extra bromsklossarna till vårt gamla Bee (ej plus) - har mailat via deras hemsida (på eng) men inte fått något svar, trots flera försök m nån veckas mellanrum. Vet att jag sett mailadressen dit man kan skriva på svenska här i tråden, men hittar inte nu. Tror ni det finns nån chans att få de där bromsklossarna, trots att garantin gått ut....?
Frk S, du hittade inget formulär för vobblande framhjul?
Åh Ditten Datten vilken läcker brun/orange sufflett i bildtråden!!! Skulle vilja ha ett "jordbarn" i vagnsålder (storebror är jordfärger) men har en vintertjej som passar bäst i knalliga färger. Den fina Pippi-suffletten på Tradera funderar jag på - fräckt mönster!!! Ska nog bevaka...
En STOR nackdel med Bugaboo Cam/Frog/Gecko tycker jag personligen är att de inte går att fälla ihop i ett stycke. Retar ihjäl mig på det (då vi oftast åker bil när vi ska nånstans). STORT plus däremot är körglädjen. Älskar Bee men negativt är de små hjulen som begränsar användningsområdet. När kommer det en bee-hybrid med riktiga hjul tro