Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis
    withhope skrev 2011-05-18 09:38:06 följande:
    Letade upp ett gammalt mail och kan se att det är samma namn på köparen och tradera... Har mailat och bett om en bättre bild på ettiketterna, får se vad som händer.
    tittade lite på de där bilderna på T, är verkligen ingen expert men tyget ser väldigt glansigt ut... försökte se hur själva loggan satt, men blev inte klokare... skulle nog inte köpa det som original. Men så har jag ju ingen Bugga snart längre heller
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-18 23:09:54 följande:
    sluta drick Skål nu
    Åååå rosévin va gott! Men man kan inte börja en torsdagsmorgon med det heller? Eller? Fast kanske till helgen.....
  • bohusbebis
    LauraLee skrev 2011-05-19 11:53:07 följande:

Nån som vet vart man kan köpa sittdyna till bee+ ?...inte de som hör till utan en med något fint tyg med mönstersom passar ihop med den rosa sufltten?..lr om nån vet vart man kan hitta mönster och sy själv.

Busenkelt att göra sitt eget mönster, ta ett gammalt lakan eller nåt och lägg över sittdelen och skissa upp utifrån den. Roligast att göra "sitt" egen mönster tycker jag. Sydde nyss klart denna (kanske lite inspiration?) Rosa kantband och rosa fleece på baksidan (men till rosa sufflett kanske det blir för mycket, gäller att färgerna inte skär sig åxå)

• bohusbebis
    Ellabay skrev 2011-05-20 16:23:33 följande:
    Har fått fraktkostnaden nu och hon vill ha 150 kr med frakten. Är inte det ganska saftigy för en kartong med topset? Nån som i landskrona? ;)
    Hon skickar bara med posten och inte med shenker som jag ville.
    fast det låter väldigt mycket... Skickade ett stort paket som säkerligen vägde mer än ett topset häromdan och det kostade 84 eller nåt sånt... kolla på postens hemsida så kan du själv räkna ut vad det skulle kosta
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-05-20 16:32:29 följande:
    fast det låter väldigt mycket... Skickade ett stort paket som säkerligen vägde mer än ett topset häromdan och det kostade 84 eller nåt sånt... kolla på postens hemsida så kan du själv räkna ut vad det skulle kosta
    billigast är att skicka som skrymmande brev, det kan man göra upp till 2 kg...
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-05-23 20:08:35 följande:

Kolla vilken goding jag fick hem idag

OOooooo så fin! Parasollet passar ju finfint när man har sitsen bakåtvänd. Hade ett rött parasoll men körde ofta framåt och tyckte det var rätt svårt att få till det. Barnen ville bara leka med paraplyet istället då... Kom på en sak förresten, att det sitter tunna resårer i ringarna på "förvaringsfickan" är för att man åxå kan sätta fast dessa bakpå ryggstödet, på "knapparna" vid sufflettkanten. Men du kanske ska undvika att ha hett kaffe i mugghållaren om du har ryggstödet i viloläge

Det ÄR en läcker färg på Bee:et!!! Men nu gillar vi bara Lime här! LOOOOOOOVE!

• bohusbebis
    AnPa skrev 2011-05-24 07:21:42 följande:
    Bohus: jag veeet jag är kär! Jag har satt väskan på sidan istället, sitter perfekt där och är verkligen jättebra för mobil, nycklar plånbok och dyl. Har faktiskt tänkt om ang organiziern, känns lite klumpig i jämförelse med denna

Tycker den här är ett bra komplement åxå, för prylar att ha till hands... Sitter jättebra när man har barnet mot sig.

Tror även att man kan skymta den undangömda förvaringen från Easywalker som jag hade runt "benen" på Bee:et, över den svarta plastkonstruktionen som ändå bara var ett "döutrymme". Där det alltid fanns plåster, en blöja + våtservetter (sitter nu på Breezen).

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21