Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis
    Läängtar skrev 2011-08-01 20:31:00 följande:
    Nån här som skickat en frog och vet billigaste sättet att skicka?

Posten. Bör kosta 280 kr. Fick en frog skickad till mig m bl.a ståbräda och i transportväska men det gick på 325 kr.
  • bohusbebis

Jag å bugaboo tänker inte lika. Kunde inte begripa varför cam-sommarsuffletten inte satt snyggt alls på froggen nu när jag fått cam-fästen... Tills jag kom på att vi tänkte höger och vänster på olika sätt. Och vips så blev den så fin så... Nu ska vi rulla frog till havet.

• bohusbebis

bugaboo krokarna passar väl bara Frog (rätta mig om jag har fel). Det var med EN till min frog och jag letar efter en till....

• bohusbebis
    AnPa skrev 2011-08-02 23:03:37 följande:
    Den här vore ju fantastisk OM bugaboo skulle tillverka:

Dörrar?
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-08-02 23:29:57 följande:
    Bohus: du får höra med bugaboo om de är villiga att sälja dörrarna kanske kan vara ngt för lekstugan?!

Och möblera med flygplansstolar buggor å tillhörande snack-bricka då?
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-08-03 22:45:33 följande:
    Bohus dynor är bäst! *partisk* De är med skumgummi, 2 cm skulle jag gissa på

Kyss

ja jag har skumgummi 1,5 el 2 cm tjock tror jag. Bäst resultat blir det med ett lite tjockare bomullstyg på ena eller båda sidorna, alt fleece på en sida. Har sytt några med frotté men det är helt hopplöst. 
  • bohusbebis
    Lindadjo skrev 2011-08-04 10:53:48 följande:
    Vad har du för mått på dina dynor? Tänkte jag skulle sy en sen till frogens sittdel... fast det är ju först om typ ett halvår... men har du något bra mönster som passar?

tycker inte att mina bee+ dynor passar super i frog:en så jag tänkte nog modifiera det mönstret nån gång när jag får tid. bee+mönstret gjorde jag bara genom att lägga ett lakan över sitdelen och höfta till lite. Tänkte göra detsamma till froggen sen tror jag. Till frogen tyckte jag nog att UJ-dynmönstret passade bättre (råkar ha sytt några såna dynor åxå....)
    Det tänkte jag ju fråga dig AnPa åxå, vilket tycker du jag ska använda? Jag har inte hunnit göra nåt nytt mönster som sagt... 
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-08-04 13:14:43 följande:
    Bohus: Jag tycker att de passar bra i frog/cameleon, kanske att de skulle vara lite längre. Har du sett de nya bugaboo-dynorna? De trär man över ryggstödet och så har de resårband för att kunna fästa dynan i de svarta plupparna som man fäster suffletten i. Thj la upp bilder för några dagar sen, finns också på kidzshop hemsida

sett men inte hunnit klura på nån egen lösning
  • bohusbebis
    mini75 skrev 2011-08-06 11:16:09 följande:
    Vet någon var man kan köpa bagclips till froggen online? Antar att jag måste köpa utomlands då de inte säljs i Sverige?

dela gärna med dig av info om du hittar nån, skulle vilja ha EN (det fanns ett clip när jag köpte vagnen)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21