Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

withhope skrev 2011-04-29 09:59:12 följande:

Hittat!!! Sufflan är min om man kan köpa den seperat!!!!!!!!!!!! Whao, helt perfekt!!!!!!!!!!
    MUMS! VILL HA!!!!
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-04-29 10:11:22 följande:

Haha vi råkade posta samtidigt! Jag gillade bee-sufflan och filten men jag tycker inte att de matchar. Filten blir nog min, passar perfa till min orange bas Hjärta

mmmmm DEN var verkligen snygg, ser ut att vara skönt stickad bomull eller nåt...? Men matchar ju inte min bubbelgumsrosa sufflett som jag väntar in....
  • bohusbebis

fniss, tristess-shopping ja! Spiken i huvet!! Vill ha ALLT just nu... men helst den rosa suffletten som verkar vara slut överallt.... har nog hunnit tröttna på den innan den kommer....

• bohusbebis
    Sara E skrev 2011-05-02 13:21:44 följande:
    Nu är dynan klar, och bilder finns i bild-tråden!
    Vart supernöjd med den! Formsydde den och anpassade alla sömmar, så den sitter som gjutet!

Hade varit fint med blå kantband, men hade redan börjat kanta med vita, så fortsatte med det.

Tog bort toppen, för det finns väll ingen anledning att ha den på när man har dyna? Kändes bara klumpigt!
    ooooo så fint med vårprickar! jätteläckert!
  • bohusbebis

apropå saddlebag:en så sydde jag på en liten axelrem m spännen så att man åxå kan bära den så när man har händerna fulla i affären men inte vill lämna plånboken i vagnen osv.... Inte för att jag har använt den så, men möjlgheten finns nu...

• bohusbebis
    Lille Mammsen skrev 2011-05-04 19:52:33 följande:
    Vart kan man få tag i sufflettbågar + 2st framhjul till Bee?? ( Ej nya plus modellen)
    kan www.bugababy.com ha? de brukar ha mkt reservdelar
  • bohusbebis
    zasata skrev 2011-05-09 13:43:07 följande:
    Man e snygg Fick den när jag stod ocg pratade med på barnshoppings realsfest. :)
    Ta med mig nästa gång    Kan väl alltid ha en papperspåse på huvet om jag inte är snygg nog (gärna med en massa smaskiga gratisgrejer i )
  • bohusbebis
    Katjan skrev 2011-05-15 10:31:57 följande:
    Man blir verkligen äcklad när man ser folk som lägger upp Cameleon kopior. Hur lågt kan man sjunka för att tjäna lite pengar?! Tänk om vagnen brakar ihop på en olämpligt ställe o barnet får men för livet. Just nu ligger det en all black kopia i Hässleholm på blocket.
    såg den åxå och tänkte att det var nåt som kändes "fel" med den... hur ser du att det är kopia? väldigt avancerat m kartong å allt...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21