Bugaboo-tråd nr 21
Thj. Mina tankar är hos dig. Förlorade min farmor häromdagen. Inte oväntat. Men känslosamt. Det är så mycket man skulle velat göra. Säga. Veta. Ta vara på dig. Er. Alla.
Thj. Mina tankar är hos dig. Förlorade min farmor häromdagen. Inte oväntat. Men känslosamt. Det är så mycket man skulle velat göra. Säga. Veta. Ta vara på dig. Er. Alla.
Kittel, va snyggt med deep purpel och mörkblått!
Uv-nätet, hur sätter man fast det? Har inte sett det försäljning nånstans... har kanske inte letat tillräckligt noga...
Lilla Idisen, vi har en frog (med cam-sufflett-fästen) och jag tycker den är kanon till vår 3åring. Läste nånstans att tyngdpunkten ligger lite lägre på den men vet inte om det stämmer. Kanske är lite bättre för lite större barn, tänkte jag. Men om ni är sugna på en Cam så finns det en hel del fina till okej priser begagnat också. Sen är jag ingen expert på hur handtaget funkar, vissa kan ha problem att de glider vid belastning.
Klippt från posten.se
PostpaketFör kollin som är längre än 1,2 meter tillkommer en avgift på 125:- (100:- exkl moms) Max vikt i kgPris per kolliPris per kolli, skrymmande1 3 150 kr 217,50 kr 5 180 kr 262,50 kr 10 230 kr 337,50 kr 15 280 kr 412,50 kr 20 325 kr 480 kr
1 Kollin som har en längd + omkrets som är större än 2m taxeras som skrymmande. 2 Undantag från denna leveranstid finns.
Oups, det var en mkt snyggare tabell när jag klistrade in, testar så här kanske: Postpaket För kollin som är längre än 1,2 meter tillkommer en avgift på 125:- (100:- exkl moms) Max vikt i kg Pris per kolli Pris per kolli, skrymmande 15 280 kr 412,50 kr 20 325 kr 480 kr Kollin som har en längd + omkrets som är större än 2m taxeras som skrymmande.
nähä, så här då?
Max 15 kg kostar 280 kr, skrymmande 412,50
Max 20 kg kostar 325 kr, skrymmande 480 kr
Som skrymmande räknas det om det är längre än 1,2 meter eller har en längd + omkrets som är större än 2 m.
Vårt ombud mäter dock aldrig längd+omkretsen utan bara hur långt det är.
(kom på att det med vår Frog också kom en ståbräda, därför blev det 325 kr)