Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    Ängelii skrev 2010-09-21 15:04:36 följande:
    Kan någon hjälpa mig... har en bugga cameleon och har nu köpt en ståbräda (begagnad) och jag vet inte hur jag ska få på den på vagnen. Kan någon vänlig själ förklara för mig?
    Kolla in i mitt galleri . Jag har en bild-för-bild-förklaring *pedagogisk*
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-09-21 18:48:41 följande:
    Nej, "bara" Bugaboo Donkey....som är en singelvagn med många möjligheter. Thats all....Men många specials är att vänta under 2011. Ganska spännande sådana som inte visades på mässan.
    *håller fast och våldkittlar Stargirl tills hon berättar allt hon vet*

• Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-22 10:13:03 följande:
    åååh men vadå då fattar jag verkligen inte... säljs bas koster åkpåsarna fortfarande eller e de så att folk aldrig använt sina utan sparat åkpåsarna och sålt dom? fast de låter inte heller logiskt för värför skulle dom då få med bugaboo pins och PF pins? *förvirrad*
    Det kanske är jag som är förvirrad Tungan ute 
  • Fröken Småland
    Machina skrev 2010-09-22 14:05:37 följande:
    Jag har nyligen köpt en begagnad Bugaboo frog, nu är det så att jag tänkte tvätta alla tygdelar men jag kan inte få loss suffletten. Någon som kan tala om för mig hur jag ska göra snäääälla :)
    Det är bara att vrida loss dem. Om du tittar noga så ser du att de är som en C-formad klammer runt ramen. Bara att vrida lite samtidigt som du drar utåt så lossnar de. Tror inte att det går att dra sönder dem Man kan också bara dra ut sufflettbågarna ur fästena. Sätt ihop suffletten så att de två bågarna sitter intill varandra och ta sen tag i båda bågarna nära ett av fästena och dra rakt upp. Bågarna sitter fast helt utan fästanordning så de kommer att lossna lätt utan att ta skada

Lycka till! Tvätta i 30 grader och inget sköljmedel.
  • Fröken Småland
    solouniko skrev 2010-09-22 14:19:15 följande:
    Det lär ju isåfall "billigt", tänkte att den skulle kosta kring 14-15 ungefär.. Men ja, jag ska ju inte klaga om den är billigare såklart
    Fast det blir ju ungefär de pengarna när man köper till en extra ram för syskonfunktionen....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21