Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

bohusbebis skrev 2010-09-18 11:59:34 följande:
    Skeptisk till om det räcker med hack om man kör 2 st tvillingar på 15 kg i nerförsbacke och nerför en trottoarskant på sniskan...
    Fast de hacken är ju enligt precis samma princip som alla teleskopchassin så det tror jag inte blir några bekymmer. Och Bugaboo lär ju ha använt alla sina reklamationer till något positivt och hållbart.
  • Fröken Småland

Jag har inte kommenterat Donkey för jag har varit bortrest och inte haft tillgång till dator utan bara smygkollat lite på mobilen. Nu har jag kollat lite närmare och min spontana kommentar är att den är toksnygg och toksmart men jättefånig med den lilla hundlådan! Idén att krympa den sidledes är ju genial men tänk så mycket läckrare den hade blivit om man istället hade använt de två mellersta stagen när man bara har en sits istället för att sätta dit den där löjliga lådan vid sidan. Och så teleskopmekanism på bägge sidor så att det bara blir lite luft mellan sits och ytterdel av chassi.

• Fröken Småland
    Dumlekolan skrev 2010-09-18 17:18:57 följande:
    hänger gärna på här. Väntar på leverans av en all black...
    Grattis! Den är toksnygg
  • Fröken Småland
    MissR skrev 2010-09-18 20:13:18 följande:
    Är "All black" limited adition, eller finns den alltid att köpa? Finns det annars någon annan Bugaboo med svart schassi?

Funderar på om det kanske inte borde bli en Bugaboo nu till nästa bebis, men vill ju så gärna ha svart schassi. Finns den fortfarande att köpa om det är en limited adtion?
    Den är limited edition och kommer inte att finnas att få tag på mycket längre tyvärr. Något annat svart chassi har inte Bugaboo.
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2010-09-20 08:41:47 följande:
    Eftersom det är gratis och fritt att annonsera i Köp-å-sälj så fattar jag inte varför man måste marknadsföra sig även i trådarna. Lika irriterande som all reklam på tv3....
    Jag håller med dig
  • Fröken Småland
    Hannah74 skrev 2010-09-20 09:15:25 följande:
    Eftersom mitt inllägg är anmält och borttaget så har jag mailat support ang detta, så meddelar er när jag får svar. Tycker det är konstigt att/om det skulle vara olika regler för olika trådar så ska höra vad "chefen" säger så återkommer jag sen om det är ok så vet vi alla en gång för alla vad som gäller.

Det kan ju vara intressant att veta för alla.
    sen ska jag lämna er i fred
    Du är hjärtligt välkommen att babbla Bugaboo här. Däremot är vi glada om vi slipper reklam
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-09-20 10:46:12 följande:
    oooh, jag trodde du menade mig Förvånad
    Ja, du kan väl vara snäll och skriva om alla spännande nyheter Drömmer
  • Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 10:51:39 följande:
    Ja, du kan väl vara snäll och skriva om alla spännande nyheter Drömmer
    Det skulle stå sluta skriva men det var självklart menat som ironi. Vad skulle vi göra utan vår egen mäss-utsända
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-09-20 13:06:11 följande:

">

" target="_blank">

En annan film om Bugaboo Donkey.....
    Nice! Jag gillar Donkey, förutom den fåniga shoppingkorgen. Kul att de gått tillbaka till Frogens liggdelslock, det har jag alltid gillat (jag gillar allt som inte kan krångla ).

Det blir inga fler nyheter nu på mässan från Bugaboo vad du sett eller?
  • Fröken Småland
    Jossanjo skrev 2010-09-20 17:43:24 följande:
    jg som är okunnig, vad är det för skillnad på locken på cam och frog.
    Jag tycker camens lock är svår att få fast tycker jag.
    Frogs lock går utanför med en kant runt hela ramen. Cameleons lock sitter inuti ramen med dragkedja.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21