Bugaboo-tråd nr 21

Sofia8: Oj, det var ord och inga visor
Vad skall du hitta på nu då? Jag skulle köpte en begagnad UJ eller BabyTravel och haft några månader tills storebror inte behöver åka vagn mer. Ibland är det riktigt skönt att ha en vagn till båda, när man är själv i stan t ex eller på långpromenader.
Sjukhusmamman: Hur gick det med färgmatchningen?
Sjukhusmamman: Jättefin! Skulle vara kul att se en bild utomhus med lite bättre ljus

Jag klistrar in min gamla fundering - igen *tjatig*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu har Fröken Småland filosoferat igen och försökt knäcka nöten med vad Bugaboo skall lansera för produkt förutom barnvagnar. Visst var ledtrådarna att produkten var för vuxna och att den skulle ha två hjul? Spontant tänker man ju cykel men det känns så långt ifrån vad de sysslar med idag så jag funderar på om det inte är någon form av resväska? Kanske en kabinväska som får heta "Fly"? 
Sen har jag en teori om de två helt nya barnvagnsmodellerna som de utlovat (utöver syskonvagnen) och det är en terrängvagn "Caterpillar" och en minisulky "Hummingbird".~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Caterpillar liknar Mountain Terrain fast med vändbar sits och Hummingbird kan vara något i stil med Mutsy Spider kanske? *nörden spekulerar* ![]()