Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 16:39:01 följande:

För så där jätte snyggt blev de ju inte att köra Lodgern ihop med den gula Obestämd
    Marin hade varit fint, varför finns inte det? Annars röstar jag på svart, det är ändå min favorit men jag är ju lite tråkig

Söt kissemiss
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 20:40:20 följande:
    Ja marin hade vart riktigt snyggt! huuum... man kan ju sy oxå iof men jag har en *viskar i katvig* som ligger som inte blir klar av sig själv... men att låta den vila en stund och sy en i marin... eller denim kanske .... ååååååh nu blev de ju as svårt ju! vilka i-lands problem jag har! kanske maila FN och be om råd?
    Oooh, denim hade varit sjukt snyggt! Du som har connections i UK, kan du inte komma över en Bee denimsuffla? Tungan ute
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 21:05:32 följande:
    den såldes ju i en så begränsad upplaga! så jag hade faktiskt en i London som försökte. men däremot om det släpps en på ebay så går det ju att ordna men de e ju bara gamla been :-/
    Ah, just det du har ju nya Bee nu. Du får göra en Noa Edition
  • Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 21:08:45 följande:
    Ah, just det du har ju nya Bee nu. Du får göra en Noa Edition
    Gör två förresten när du ändå är i farten *ser söt ut*
  • Fröken Småland

Skickar in en bild för dem som inte sett Selfridges Bee denim Ltd edt (och så att Sjukhusmamman vet hur jag vill ha den )

• Fröken Småland
    Miniigirl skrev 2010-09-27 21:31:08 följande:
    Nu behöver jag lite hjälp här!

Har varit helt inställd på att köpa en cameleon åt min lillgrabb. Men nu börjar jag känna mig lite halvt tveksam!
    Jag är ju helt kär i denna vagn, men är det onödigt att köpa en sådan till en 1½åring? Kommer han växa ur den snart?
    Han är ju inte så jättestor, ca 75-76cm nu, men blir ändå lite smått osäker!

Hjälp mig!!! :S :P
    Jag tycker att den är lagom upp till tre-årsåldern eller ca 95 cm. Men den funkar ett tag till efter det
  • Fröken Småland
    Miniigirl skrev 2010-09-27 21:42:16 följande:
    Åh, tack...precis det svaret jag hoppades på:D
    Våran 3åring är ca 90cm, och lillebror verkar ju gå efter hans längdkurva, så isåfall kan han ju sitta där ett tag till:D
    Nu känner jag mig sådär supersugen på en sådan vagn igen:D

Tack för svaret:)
    Alla borde ha minst en Bugaboo *missionerar*
  • Fröken Småland
    Machina skrev 2010-09-27 21:57:48 följande:
    Någon som vet om adaptern som finns till Acta graccos babyskydd fungerar på en Bugaboo frog? Dessutom fungerar adaptern på ett babyskydd som inte är nytt, mitt är från 07?
    Det är ingen skillnad på Frog och Cameleons fästanordningar så du kan utgå från att det passar även på en Frog. Kolla in i FAQ och se om du hittar något om just ditt babyskydd, jag kan det där lite dåligt tyvärr.
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 22:00:32 följande:
    ååååh Hjärta men vad ska man ha för tyg inne i? ska man köra på gul å göra en "kopia" eller offwhite kanske Obestämd  vad tycker du frk småland?
    Jag är ju fortfarande en sucker för moln även om det antagligen är hopplöst ute *vägrar bli modern*. Gult tilltalar mig inte alls, det blir lite för mycket svenska flaggan över det. Grått kanske om det skall passa till din Lodger? Grått Axén med moln?
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 22:09:09 följande:
    hehe jag e oxå en sucker för moln bäddade nyss om noas säng till marin gunilla axen moln men då måste man ju ta sig till stan för att hitta de tyget... huuummm tåls att tänka på

jag köpte en mugghållare för inte alls länge sedan och jag hittar inte fästena till den *suck* VART köper man ett nytt som passar till been??? och då fäste nr1! för jag får fasen inte tag på nåt bara som passar på den tjocka delen och jag vill ju inte bryta ryggen
    Äh, slakta Noas sängkläder bara Tungan ute
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21