Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Senap skrev 2010-10-03 18:08:02 följande:
    Jag måttade efter Bugaboosynan och den passar i båda.
    Eller menar du att jag bara ska använda en vagn?
    Vad tror du om mig?
  • Fröken Småland

LinaEnn: Guldåkpåse som Steffen Assar föreslå är verkligen ingen favorit men jag håller helt med om den funkar riktigt riktigt bra till de färgkombinationerna. Blir nästan lite sugen själv även om jag mest kör UJ numera. Men kanske borde införskaffa en brun klädsel och en guldig åkpåse...? Den stackars ungen har ju bara fyra klädslar att alternera mellan Oskyldig 

Vacker Utsikt: jag röstar på röd/röd/röd! Älskar enfärgat!

Solouniko: 200-300 kr för fleece. Hopplöst ute...

• Fröken Småland
    jean1 skrev 2010-10-04 12:57:31 följande:
    Hopplöst ute med fleece?? ?

Ska de förresten sluta tillverka fleecen?
    Jag tror att det var länge sedan de slutade tillverka fleecen, den sålde inte längre efter att canvastopparna kom. Bugaboo har ju under längre tid skickat med gratis fleecetoppset till alla som köpt ny vagn och nu finns de väl knappast kvar i affärerna alls?
  • Fröken Småland

Jag personligen är inte förtjust i fleecen annat än för sufflettens passform men om jag hade gillat den så hade jag struntat blankt i vad som är modernt eller omodernt. Det är ungefär det sista i mitt liv som är viktigt Men populariteten - eller snarare bristen på - gör avtryck på begagnatmarknaden, därav min kommentar

• Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-04 16:27:08 följande:
    äh säg som det är! du hatar oss nu och vill inte prata med oss som gillar lite "Gammalt" slår vad om att de e därför du har alla åkpåsar för att matcha säsongens färg
    Haha, jag har inte en enda åkpåse kvar! FörvånadGråterFlört
  • Fröken Småland
    Bellbox skrev 2010-10-04 21:37:05 följande:
    men jag gissar på att hon har Bugaboon med det gamla chassit eller har jag fel?
    Drömmer
    Du har fel. Min pärla som tyvärr numera inte bor här längre var en riktigt fin Frog från 2004 ingen är omodernare än jag tror jag

StaffenA: Grattis till din UJ! Du sneglade inte åt UJ Terrain-hållet? *sätter mig på händerna*
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2010-10-05 21:25:19 följande:

det sägs ju att bara första ägaren har reklamationsrätt osv, hur kollar dom det?

Namnet på kvittot. Om det inte är namn på kvittot så går det självklart inte att bevisa att du inte är första ägare.
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2010-10-06 07:56:08 följande:
    Men jag lämnade in en bugaboo igår med glidande handtag de kollade bara så att chassinumret stämmde med kvittot.... Frågade inte ens vad jag hette eller bad om leg.
    Många gånger går det bra så som du beskriver det. Grattis!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21