Bugaboo-tråd nr 21
http://www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=757
Picasso: om du har den nya brädan så kommer
...inte Tiny Toten att passa tyvärr. Den nya brädan har vitt hjul och snabbfästen.
Bananna: börja för sjutton med att kolla så att du har rätt lufttryck! Man kan inte pumpa för kung och fosterland utan kolla om det står däcktryck på däckens sida annars kolla i instruktionsboken. Finns att ladda ned på hemsidan om du inte har en

Jag har alltid haft åkpåse även de lite kyligare höst- och vårdagarna. Den är ju busenkel att knäppa loss överdelen på och resten är som vilken dyna som helst.
Duntoffla: Den första på Tradera som du länkar till ser absolut ut som den gamla, ljusa rosa även om bilden kan lura mig. Den andra i Kidzshop ser ut att överensstämma med den färg som finns på den gamla åkpåsemodellen men alltså med den nyare färgen (gamla påsen, nya rosa). Dock så ser den bilden extremt bjärt ut i färgen och jag tror inte att bilden helt överensstämmer med verkligheten; därav att jag tycker att det stärker min hypotes att det är samma rosa. Men som sagt; jag har inte sett båda IRL bredvid varandra. Inte sett nya rosa med dragsko IRL heller *skäms och känner mig som en amatör*