livet från ljusa sidan skrev 2010-04-28 23:02:08 följande:
Är det exakt samma färg på offwite parasoll och sufletten? Något helt OT, är det någon som har swedbank och mac? Jag försöker göra ett köp på kidzshoppen men mitt visa kort måste verifieras på min banks hemsida men det verkar bara fungera med pc?? Jag är lite kass på detta med datorer....
Det är nya regler på betalningar via internet. dom har inte gått i kraft ännu (minns inte datum) swedbank e iaf först med att alla deras kunder ska använda denna form av verifiering. mer info finns på deras hemsida! jag fick upp detta redan för nån månad sedan när jag skulle handla hos kidz. men då kom det upp som en påminnelse om att skaffa det och erbjudande att gå direkt å göra det!
Iom att det inte gått i kraft ännu så kan de vara därför de blir olika när du testar olika gånger.
När det gäller färger så är alla färger olika. mao köper man en sandbas, ett sand topset och ett sand parasoll så ser man rätt tydligt att färgerna inte stämmer helt hundra överens! men de e ju om man granskar. gällande offwhite har jag för mig att sufletten e mer åt det "grå/kräm"aktiga hållet medans parasollet e mer kritvitt. dom matchar ju! men nej det är inte exakt samma färg