• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kavat

Råkade visst få med mig den nya ståbrädan hem från affären idag. Cool Solig
    Känns som ett bra köp, så nu ryker den gamla. Inget fel på den gamla egentligen om man inte måste plocka ihop vagnen dagligen för att stuva in i bilen. *lat och bekväm*

Men skrattade lite åt försäljerskan efteråt. Jätte trevlig, men hon var inte så glad i någon vagn verkade det som. Hon snackade skit om 3 vagnar på fem minuter typ. Fast buggans största fel var att den var dyr. Drömmer

• Armani
    lilyanna skrev 2010-08-02 14:53:38 följande:
    haha, det vore nåt

Hoppas att du blir nöjd!
    Haha, eller hur Jag hoppas det jag med
    Hur har det gått för dig?
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-02 14:49:47 följande:
    Nu har vagnen anlänt Fast jag har inte kunnat hämta den än då sambon har bilen och jobbar sent, antar att det inte är så lyckat att slänga upp paketet på tvillingvagnen med två barn i kanske Flört
    Jag har kört barnvagnspaket på singelvagnar det går! men jag skulle inte göra det om man har långt att gå hem
  • Ginnsy

Hej proffsen!
    Jag har en liten fråga.
    Jag har det "gamla" chassit till min bugga.
    Men har börjat fundera på om jag ska byta upp mig till det nya!
    Vad tycker ni??
    Har hört att man inte får hålla i handtaget på det nya chassit om man ska tex hoppa trappor!

• lilyanna
    Kavat skrev 2010-08-02 15:15:22 följande:
    Känns som ett bra köp, så nu ryker den gamla. Inget fel på den gamla egentligen om man inte måste plocka ihop vagnen dagligen för att stuva in i bilen. *lat och bekväm*

Men skrattade lite åt försäljerskan efteråt. Jätte trevlig, men hon var inte så glad i någon vagn verkade det som. Hon snackade skit om 3 vagnar på fem minuter typ. Fast buggans största fel var att den var dyr. Drömmer
    vad är det för skillnad på den gamla ståbrädan och den nya då? Jag måste ju ha ståbräda till min nämligen men letar ju helst begagnat o då är det väl den gamla som är lättast att få tag i.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • Vår lilla godis
    Kavat skrev 2010-08-02 15:15:22 följande:

Jag förstår inte varför folk verkar tycka att buggan är så dyr, det hör man ju ofta. Men den är ju knappt dyrare än andra vagnar...
  • Armani
    Sjukhus Mamman skrev 2010-08-02 16:01:26 följande:
    Jag har kört barnvagnspaket på singelvagnar det går! men jag skulle inte göra det om man har långt att gå hem
    Tja, det är väl lite drygt 2 km enkel väg Haha, nä men jag får nog försöka få med karln och hämta det ikväll ist, kanske bäst så
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • MiaEd
    lilyanna skrev 2010-08-02 16:06:14 följande:
    vad är det för skillnad på den gamla ståbrädan och den nya då? Jag måste ju ha ståbräda till min nämligen men letar ju helst begagnat o då är det väl den gamla som är lättast att få tag i.
    TIll min frog funkar Easy Rides ståbräda jättebra, och den är billigare än den som är "till för" Bugaboo
    Vår lilla godis skrev 2010-08-02 16:07:11 följande:
    Jag förstår inte varför folk verkar tycka att buggan är så dyr, det hör man ju ofta. Men den är ju knappt dyrare än andra vagnar...
    Jag tror att andra vagnar har stigit i pris  långsamt.. medans buggan alltid kostat samma
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-02 16:08:36 följande:
    Tja, det är väl lite drygt 2 km enkel väg Haha, nä men jag får nog försöka få med karln och hämta det ikväll ist, kanske bäst så
    hehe nää då förtår jag att du väntar på en bil själv har jag lyxen att ha posten 5 min bort!
  • Fröken Småland

Fast dryga tio papp för en barnvagn måste väl ändå anses som riktigt riktigt dyrt? Man kan ju få en ny och helt brukbar vagn för runt en fjärdedel av de pengarna. Sen är det upp till användaren om man tycker att det är värt de extra pengarna. Jag skulle t ex aldrig pröjsa 20.000 för en soffa, de från IKEA duger gott till mig.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21