• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MiniM3

Någon som kommer ihåg vad silver mettalic topsettet kosta när det kom?

• lilyanna
    Armani skrev 2010-08-01 10:33:22 följande:
    Skoj! Vad är det för årsmodell? färg? pris?
    Ja, visst är det skoj! Det är en 07:a fast med nytt chassi som är oanvänt. Färg är grå bas o svart fleece, priset diskuteras fortfarande.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • MiaEd
    lilyanna skrev 2010-08-01 11:18:51 följande:
    Det hoppas jag med. Vi har inte kommit överens om hur det ska betalas ännu inte om det slutliga priset heller än, har precis försökt få tag i säljaren utan resultat.
    Borde ju gå att skicka mot postförskott, så att du betalar när du hämtar vagnen hos posten eller hur den nu skickas..
  • HugoochVilma
    bohusbebis skrev 2010-07-31 08:05:02 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_stabrada_och...

Det var nån som letade ståbräda med sittplats. Här var ju ett bra pris! (inte min annons)
    TACK för tipset!

Vilka märken på ståbräda passar annars till Bugaboo Camelon, de flesta eller!?
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Honey1982

Idag har vi invigt vår vagn! Hade kusinen m familj på besök så hennes 4 månaders son tog en tupplur i vagnen och det funkade ju förstås jättebra. För att inte tala om hur mysigt det såg ut, nu längtar jag så efter att vår bebis ska komma ut! 

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-08-01 11:19:50 följande:
    Ja, visst är det skoj! Det är en 07:a fast med nytt chassi som är oanvänt. Färg är grå bas o svart fleece, priset diskuteras fortfarande.
    Låter ju himla fint Hoppas du får till ett schysst pris nu!
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Madzo

Halloj!

Jag blir snart galen på min Bugga! Chassit gnekar & skramlar bara man tar i det & fjädrarna fram på de små hjulen gnisslar nått så in i.. Buggan började rulla för drygt2 månader sedan & jag varvar även med en UJ, så den är inte direkt sliten.

Vad gör ni åt gnissel & gnek?! Smörja? Nån? Jag blir tokig, skulle kunna sälja i väg den bara för att slippa höra detta störande ljud!

Mvh Madde

• lilyanna

Alltså, om man har köpt en bugaboo ny år 2008 och chassit glider, borde man inte ha rätt till att få ett nytt chassi då eller?

Oliver 070327, Alvin 090804
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21